Dit forum is voor mij soms ook een uitlaatklep om eens (semi)anoniem mijn gedacht te zeggen waarbij de enigen die kritiek spuien (meestal) 'anonieme' mensen zijn. Vooral "
na een zatte avond of een stevige werkdag". De enige reden dat ik de middelweg heb gekozen en ik met de helft geminderd ben met mijne zever is om andere mensen op dit forum (die ik niet ken) te plezieren. MAAR daar volledig mee stoppen? Neen dat doe ik niet. En ja dan moet ik weer aanhoren: "Makila ben je daar weer?"
Ik dacht dat in het vet gedrukt iedereen wel eens doet. MAAR dat is blijkbaar niet zo. Sommige mensen zijn echt 100% van de tijd doodernstig op dit forum en ja dat botst soms wel eens. Trump is op dat vlak nog wat extremer als ik. Maar ik denk dus ook dat hij best wel een aardige mens is hoor. Ik ben daar zelfs bijna zeker van.
Maar ja er zijn nog altijd bepaalde regels te volgen op dit forum. Daar moet iedereen zich aan (pogen te) houden.
Maar goed, zo anoniem ben ik niet. Spooky, Loser, Vlitser, Karry, Kay-gell .. (die laatste twee zijn momenteel inactief)
Ik heb door mijn hobby sport (lopen) wel al een paar mensen gezien en gesproken in het echte leven.