Green Mamba
Well-known member
@Chill Panda Welke engine ben je aan het gebruiken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stable Diffusion, maar via een website. Draai het niet op de pc.@Chill Panda Welke engine ben je aan het gebruiken?
Die tijgers zien er beetje uit alsof ze ook nonkel moeten zeggen tegen hun vader...Leugens!
Tijgers wonen in Afrika, die spreken wel geen Nederlands é
Euh...Ben al blij dat je me niet gequoted hebt met een Wikipedia artikel waarin er staat dat ze niet kunnen praten
Leugens!Tijgers wonen inAfrikaAzië, die spreken wel geen Nederlands é
Ik dacht eerst dat ge dat voor te lachen zei van die olifant.Touw (zoals een lasso) geworpen rond de nek en dan met 6 man getrokken naar de trappen. En dan mooi uitgestapt. Het kalf.
Wel nog geen idee hoe ik het zwembad ga kuisen. Maar probleem voor morgen

Als dat een bus vol kinderen is, is dat geinig voor hen. Zeker als ze het kunnen filmen.Femke (16) uit Kampenhout hangt kilometerslang buiten aan rijdende lijnbus
En niemand die richting de chauffeur gaat (ok doorheen de drukke massa) en keihard op het raam timmert of op de noodknop / rem drukt (als deze er is)?![]()
Mijn exacte gedachte bij dit verhaal.Femke (16) uit Kampenhout hangt kilometerslang buiten aan rijdende lijnbus
En niemand die richting de chauffeur gaat (ok doorheen de drukke massa) en keihard op het raam timmert of op de noodknop / rem drukt (als deze er is)?![]()

Gelijkaardige kosten hier in een ongeveer even oud gebouw. Zulke gebouwen werken met blokverwarming met op het einde van het boekjaar een afrekening voor elke eigenaar aan de hand van calorie meters op alle radiatoren, Ik krijg er jaarlijks rond de €1300 van terug, maar de voorschotten moeten nu eenmaal betaald worden. Daarnaast zit bij de vaste kosten vaak ook een deel bij dat opzij wordt voor herstellingen/renovaties, die ook elk jaar wel voorvallen in zo'n oud gebouw.Reclame op fb voor de verkoop van een appartement. Ondanks dat het blok al ongeveer 50 jaar oud is, toch een B score qua energie.
En dan ergens verstopt in de advertentie onderaan: "maandelijkse kosten: 285 euro, gas en water inbegrepen".
What da fuck?!? Dat is er toch echt wel zwaar over voor een appartement met B-score? Niet moeilijk dat appartementen moeilijk verkopen, mag je naast een lening van 1000 euro nog eens meebetalen voor alle senioren die de radiatoren op 24 graden willen zetten.![]()
Idd, deze week plots gedroomd over een klasgenoot van 25 jaar geleden waarvan ik zelfs totaal vergeten was dat die in mijn klas gezeten had.Nog geen kwartier wakker of mijn WTF-moment van de dag is al een feit:
Ik heb deze nacht gedroomd over een collega die al langdurig afwezig is bij ons. Op zich al een beetje weird, maar bon. Vervolgens doe ik mijn facebook open en drie keer raden wie er vandaag jarig is: Juist ja, die collega
Ik vraag mij soms echt af hoe dergelijke dingen getriggered worden.
Amaai, dat "afluisteren en dan reclame doorsturen" gedoe van Google en Facebook gaat nu toch ECHT wel te ver.Nog geen kwartier wakker of mijn WTF-moment van de dag is al een feit:
Ik heb deze nacht gedroomd over een collega die al langdurig afwezig is bij ons. Op zich al een beetje weird, maar bon. Vervolgens doe ik mijn facebook open en drie keer raden wie er vandaag jarig is: Juist ja, die collega
Ik vraag mij soms echt af hoe dergelijke dingen getriggered worden.