Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als we het dan toch over weetjes hebben. De Michelin gids werd ingevoerd om het autorijden van en naar de restaurants te stimuleren om zo meer banden aan de man te brengen. Het Michelin-mannetje heeft witte banden omdat er toendertijd nog geen zwarte banden waren of tenminste niet zo courant als vandaag.Even uit nieuwsgierigheid opgezocht. Vanuit Michelin hun FAQ.
De MICHELIN ster - in het begin was er maar één - ontstond in 1926. Het systeem werd daarna, tussen 1931 en 1933, uitgebreid en er werden drie niveaus van sterren ingevoerd.
Ze betekenen respectievelijk:
- één MICHELIN ster: verfijnde keuken - zeker een bezoek waard.
- twee MICHELIN sterren: uitzonderlijke keuken - een omweg waard.
- drie MICHELIN terren: unieke keuken - de reis waard.
Als we het dan toch over weetjes hebben. De Michelin gids werd ingevoerd om het autorijden van en naar de restaurants te stimuleren om zo meer banden aan de man te brengen. Het Michelin-mannetje heeft witte banden omdat er toendertijd nog geen zwarte banden waren of tenminste niet zo courant als vandaag.
Rubber is dan ook gewoon wit. We maken het zwart met vulstof omdat de banden daarmee langer meegaan.
Today, at the age of 35, I learned...Rubber is dan ook gewoon wit. We maken het zwart met vulstof omdat de banden daarmee langer meegaan.
Michel Van den Brande niet welkom bij Vlaams Belang: “Ze vinden me te racistisch om op hun lijst te staan”
Dan moet je het toch wel écht al te bont maken
wtf

Na hun bijeenkomst van dit weekend is het spreken van het nederlands een vereiste.Michel Van den Brande niet welkom bij Vlaams Belang: “Ze vinden me te racistisch om op hun lijst te staan”
wtf
Het probleem zal vooral zijn dat de Michel te openlijk racistisch is. Dat is een ongeleid projectiel waar Van Grieken zijn handen niet aan wil branden...Michel Van den Brande niet welkom bij Vlaams Belang: “Ze vinden me te racistisch om op hun lijst te staan”
wtf
Kan ik geloven.Gisterenavond een vrouw op leeftijd aan de kassa bij de Lidl die 5,5€ moest betalen en het niet bij elkaar geschraapt kreeg uit haar portemonnee..
kassierster, moest meer dan 3 artikels annuleren en dan moet er een manager iets aan de kassa doen blijkbaar..
Stond aan een andere kassa af te rekenen anders had ik die snel 20€ gaan geven.
Was er echt effe niet goed van,

)
Een aanpassing is niet mogelijk.Iemand die denkt voortaan die voor zijn deur te zetten, de chip leest en factureert op diegene van wie je steelt.Hier in de stad werkt men met het diftar systeem voor de huisvuilophaling.
Mijn gebuur zijn kleine grijze container is verdwenen, hij denkt gestolen.
Wie steelt er nu in godsnaam een restafvalcontainer?
Was dat op de dag van ophaling? Heb dat zelf ook eens gedacht,Hier in de stad werkt men met het diftar systeem voor de huisvuilophaling.
Mijn gebuur zijn kleine grijze container is verdwenen, hij denkt gestolen.
Wie steelt er nu in godsnaam een restafvalcontainer?
Dan steken ze normaal gezien toch een briefje in de brievenbus?Was dat op de dag van ophaling? Heb dat zelf ook eens gedacht,
maar blijkbaar was die in de camion gevallen tijdens het lossen en moest ik gewoon een nieuwe aanvragen.
Bij mij is het al enkele jaren geleden maar ook met het diftar systeem. Toen zat er niets in de bus.Dan steken ze normaal gezien toch een briefje in de brievenbus?