Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

WTF omwile van het krankzinnige toeval:
Aan het wandelen met de hond, ik ben net iets aan het lezen aan een gevel, hoor ik mijn hond geluid maken. Ik kijk naar hem: is aan het reageren op een zwarte labrador die los loopt en aan hem wou snuffelen.
Net toen ik aan het bedenken was hoe de fuck ik die hond veilig mee zou kunnen krijgen, passeert een combi! Dus staan wuiven, combi stopt, raampje open en ik leg uit dat die labrador (die gewoon bij ons bleef staan) niet van mij is... Geïrriteerd gezicht bij de agent, efkes overleg met de collega (waarschijnlijk net opgeroepen en dan kan een jachtpartij op loslopende hond er te veel aan zijn vermoed ik), stapt uit, neemt hond bij de halsband die vrolijk de combi in wipt. Chauffeur ziet hond en roept:"Maar dat is X!"
Op die manier kan het snel de goede kant uit gaan natuurlijk! 😁
Ik ben onze vorige hond, een Cocker, nog moeten gaan ophalen bij de politie hier toen nog in het centrum. Hij was buitengeflitst toen ik met kinderwagen en zo de deur uit moest om de oudste van school te halen. Ik had niks in de gaten, kom terug thuis en *geen hond*. Krijg drie minuten nadien twee jonge meisjes aan de deur ‘ja, mevrouw we hadden uw hond gezien en de politie heeft hem’. Stomtoevallig stond er dus op dat moment een agent op de andere straathoek om afgewaaide gevelbrokken in de gaten te houden tot er een perimeter rond dat huis kon en die had dus hond kunnen vaststekken en meegeven met collega’s.
Beestje zat in een soort cel in hun ondergrondse parking, ik heb nog nooit een hond zó geaffronteerd gezien.

Was trouwens een pup van een broodfokker (eerste hond, wij slecht geïnformeerd en was die in Limburg waar half bekend Vlaanderen ook ging) en hondje had een aantal zware problemen, epilepsie en heel asociaal. Klein mirakel dat hij toen niemand beet.

Laatst bewerkt:
Als ze deze man vatten krijgt die wss een superzware straf tegenover al de andere gevallen.

Een voorbeeld stellen 😚

Over die vlag? Er zijn er toch zo die aan een paal hangen gewoon op spierkracht,volgens mij was dit zo en heeft het niets met de wind te maken
Ik zag zo ook een filmpje over een vliegveld vlak naast een strand en mensen die aan de omheining gingen hangen om in de stroom van de motoren te staan - en het waren serieuze Boeings - om dan tot in de zee geblazen te worden. Wel over een aantal stenen en betonnen blokken die dingen afbakenden dus deugd kan het niet gedaan hebben.

Ik ben onze vorige hond, een Cocker, nog moeten gaan ophalen bij de politie hier toen nog in het centrum. Hij was buitengeflitst toen ik met kinderwagen en zo de deur uit moest om de oudste van school te halen. Ik had niks in de gaten, kom terug thuis en *geen hond*. Krijg drie minuten nadien twee jonge meisjes aan de deur ‘ja, mevrouw we hadden uw hond gezien en de politie heeft hem’. Stomtoevallig stond er dus op dat moment een agent op de andere straathoek om afgewaaide gevelbrokken in de gaten te houden tot er een perimeter rond dat huis kon en die had dus hond kunnen vaststekken en meegeven met collega’s.
Beestje zat in een soort cel in hun ondergrondse parking, ik heb nog nooit een hond zó geaffronteerd gezien.

Was trouwens een pup van een broodfokker (eerste hond, wij slecht geïnformeerd en was die in Limburg waar half bekend Vlaanderen ook ging) en hondje had een aantal zware problemen, epilepsie en heel asociaal. Klein mirakel dat hij toen niemand beet.
Die van ons vroeger was eens gaan lopen tijdens de wijkfeesten en hij was in het worstenkraam beland. Enkele kinderen uit de buurt die hem kenden hebben hem naar huis gebracht met de mededeling dat de man van de worsten niet blij was. We zijn nooit meer naar de wijkfeesten geweest...

Waarom moest een agent afgewaaide gevelbrokken in de gaten houden? Die liggen toch al op de grond?

Waarom moest een agent afgewaaide gevelbrokken in de gaten houden? Die liggen toch al op de grond?
Omdat er nog gingen vallen, het was zo een soort gargouille die in brokken naar beneden kwam. Huis was midden renovatie en ze waren al van plan dat ding er af te halen, ding heeft de eer aan zichzelf gehouden. Is ook een stuk straat met een bushalte en veel leerlingen na school. Dus die mens stond daar teken te doen dat men een bredere boog moest wandelen. Er is dan achteraf nog lang discussie geweest over wie moest opdraaien voor de kosten.

Ik verschiet daar niet van.

Wij zijn gisteren nog es naar de Auchan geweest. Op ons water en frisdrank hadden we al een besparing van 100 euro. Zelfs al heb je geen firmakrel dan kan je écht nog kloppen doen. Ik heb voor de rit naar ginder misschien 15 liter naft opgestookt.

De koffer van de Espace stak uiteindelijk goed vol, zijn met 3 volle winkelkarren buitengereden en hebben een kleine 250 euro opgedaan. Denk dat we in de Colruyt het dubbele kwijt waren :laugh:

6,80 euro voor 15 blikjes cola zero van 33cl (11,25 in de colruyt)

Danny, waar zat je met je gedachten toen je besliste om een collectie jaguars te hebben maar geen plaats om ze overdekt te stallen en het een goed idee te vinden om ze onder een treurwilg te parkeren.
Ik zie daar nu ook niet direct iets tussen staan dat veel meer waard is dan zijn gewicht in oud ijzer. Good riddance.

Net gezien hoe ze in het Frans bulldog schrijven.
IMG_0419.jpeg

Leerling derde jaar: mijn papa is boos op mij, hij heeft mij gisteren heel de dag genegeerd en hij heeft geen eten gekocht.
Bon, ik heb dat kind een maaltijd gekocht - school heeft wel een programma maar dat is voor aangemelde leerlingen met gekende moeilijkheden, niet voor ouders die even de hansworst willen uithangen - maar dat doe je nu toch niet? Je kan al eens kwaad zij op je kind maar sommige basiszaken vallen toch niet weg? Zij zegt dan ‘ja maar onze familie is koppig’. Ik heb niks gezegd maar dat is niet koppig zijn, da’s kl…eurpotzak gedrag.

Ze zijn aan het discussiëren over het verlof voor volgende zomer binnen het team. Zo een collega die haar vent in de loop van volgend jaar in pensioen gaat: ja zijn papieren zijn nog niet in orde dus hij zal in de zomer nog aan het werk zijn. Die 2 weken neemt hem dan zijn verlof op en ik wil dan ook verlof, want als hem 2 weken alleen thuis zit loopt hem de muren op....

Wat gaat hem doen de komende 3 jaar tot gij op pensioen kunt gaan? 🤣

Serieus? De politie voert onderzoek uit?
Stormweer: man "wappert" naar links, vlag wappert naar rechts. 🙄
Indrukwekkend wat die kerel doet eigenlijk.

Te heet voor TV

Maar enfin. Als ik zelf hier zou zeggen dat "Master Bates" te veel lijkt op masturberen dan zou ik hier op beyondgaming "10 frowns" krijgen en een reactie in de aard van: "Ben je daar weer Makila met uwe ...?"

En dan doet de PDC dus gewoon een 'Makila'tje'.

Opmerking: Om eerlijk te zijn. Toen ik dit artikel las begreep ik trouwens zelf eerst niet wat er verkeerd is aan zijne bijnaam tot ik las wat het probleem is.

Terug
Bovenaan