Squidward
Well-known member
Ik ben onze vorige hond, een Cocker, nog moeten gaan ophalen bij de politie hier toen nog in het centrum. Hij was buitengeflitst toen ik met kinderwagen en zo de deur uit moest om de oudste van school te halen. Ik had niks in de gaten, kom terug thuis en *geen hond*. Krijg drie minuten nadien twee jonge meisjes aan de deur ‘ja, mevrouw we hadden uw hond gezien en de politie heeft hem’. Stomtoevallig stond er dus op dat moment een agent op de andere straathoek om afgewaaide gevelbrokken in de gaten te houden tot er een perimeter rond dat huis kon en die had dus hond kunnen vaststekken en meegeven met collega’s.WTF omwile van het krankzinnige toeval:
Aan het wandelen met de hond, ik ben net iets aan het lezen aan een gevel, hoor ik mijn hond geluid maken. Ik kijk naar hem: is aan het reageren op een zwarte labrador die los loopt en aan hem wou snuffelen.
Net toen ik aan het bedenken was hoe de fuck ik die hond veilig mee zou kunnen krijgen, passeert een combi! Dus staan wuiven, combi stopt, raampje open en ik leg uit dat die labrador (die gewoon bij ons bleef staan) niet van mij is... Geïrriteerd gezicht bij de agent, efkes overleg met de collega (waarschijnlijk net opgeroepen en dan kan een jachtpartij op loslopende hond er te veel aan zijn vermoed ik), stapt uit, neemt hond bij de halsband die vrolijk de combi in wipt. Chauffeur ziet hond en roept:"Maar dat is X!"
Op die manier kan het snel de goede kant uit gaan natuurlijk!![]()
Beestje zat in een soort cel in hun ondergrondse parking, ik heb nog nooit een hond zó geaffronteerd gezien.
Was trouwens een pup van een broodfokker (eerste hond, wij slecht geïnformeerd en was die in Limburg waar half bekend Vlaanderen ook ging) en hondje had een aantal zware problemen, epilepsie en heel asociaal. Klein mirakel dat hij toen niemand beet.
Laatst bewerkt: