Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Podcast van Vlaamse overheid kost 800.000 euro, maar haalt amper 661 views: "De waanzin voorbij"

800k voor een podcast, nou moe...

Podcast van Vlaamse overheid kost 800.000 euro, maar haalt amper 661 views: "De waanzin voorbij"

800k voor een podcast, nou moe...
Dit land is door en door ziek. Of beter gezegd, rot. Belastingverhogingen tot en met, geld uit de mensen hun zakken slaan, en tegelijkertijd miljoenen door ramen en deuren buiten smijten dat het niet op kan. De corruptie kent hier geen grenzen en ik word er hoe langer hoe cynischer van

Dit land is door en door ziek. Of beter gezegd, rot. Belastingverhogingen tot en met, geld uit de mensen hun zakken slaan, en tegelijkertijd miljoenen door ramen en deuren buiten smijten dat het niet op kan. De corruptie kent hier geen grenzen en ik word er hoe langer hoe cynischer van
da's geen corruptie, da's gewoon onbekwaamheid
ik zou corruptie nog beter vinden dan dit, want dan heeft er nog iemand nu van dat geld

da's geen corruptie, da's gewoon onbekwaamheid
ik zou corruptie nog beter vinden dan dit, want dan heeft er nog iemand nu van dat geld
Ge kunt toch niet "per ongeluk" 800k uitgeven aan een podcast? Nodigen die drie jaar lang elke dag gasten uit aan een tarief van 700 euro? Hoe dan ook gaat het geld wel ergens naartoe.
Waar gaat dit zelfs nog over, wtf. Misselijkmakend.

Terug
Bovenaan