Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dit wss.. Ik had er ook een gekocht en dat ding is meerdere malen af gegaan midden in de nacht.
De verkoper zei dat bij dat types melder dat ge dat elke maand moet afstoffen/kuisen en ook de onmiddellijke omgeving errond.
Vond ik nogal redelijk wtf dat ge dat elke maand moet kuisen.

De eerste keer nadat ik die gepoetst had is die nog eens midden in de nacht af gegaan, maar sindsdien niet meer. En ik kuis het nu effectief elke maand.
En hij werkt nog steeds ook want we hebben een keer rook gehad bij het koken en het ging nog af 🤷‍♂️
Stoffige woning precies...? Iedere maand lijkt me veel, hier al jaren aan een stuk nog niet gereinigd, maar de rest van m'n woning is natuurlijk kraaknet en regelmatig onderhouden, dat helpt ook... 😂

In de doos zit meestal ook een beschermkap, deze kan je bv. houden als je werken doet in je woning, zodat het stof er niet in komt, daarna natuurlijk best verwijderen.

daaaaamn, wtf is me dat.
Wow, precies wel een serieuze ramp... Maar wat wil je, liever wat besparen op ingrediënten in het betonmengsel, en af en toe eens zo'n ramp, dan een stabiele dam...

Zo is quasi heel China gebouwd. Bv. brandpreventie? Ze installeren de brandslanghaspels, maar ze zijn gewoon niet aangesloten op de waterleiding...

Mijn eerste gedacht was: AI of niet?

Zorgwekkend dat dat mijn reflex is eigenlijk :wtf:
I know the feeling. Ben ook eerst gaan checken of er nog berichten waren.
AI is o.a. op dat vlak toch een echt vloek. Vroeger had ge ook wel fake filmkes, maar nu is het gewoon en masse, want waar je vroeger nog iets van video-editing moest kennen, kan nu bijna iedereen wel een filmke laten renderen. En het is op alle vlakken, of het nu feelgood filmkes zijn, 'gebeurtenissen', info channels.
Onlangs nog een video gezien van Rick Beato over hoe er hele 'gitaar' kanalen zijn, die gewoon 100% AI zijn en dus regelrechte quatch verkopen met fake foto's van bijv. Gibson die aan zijn gitaar aan het werken is en zo. Echt een trieste evolutie.
Vraag me echt of hoe deze evolutie gaat eindigen. Op een bepaald moment moet er toch ingegrepen worden voor het welzijn van de mens. Als men niet meer kan onderscheiden wat feit en fictie is of bij alles moet twijfelen, gaan we nog meer mentale inzinkingen zien.
Maar goed, dat is voer voor het AI topic zekers.

Terug
Bovenaan