Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

wat kan je daar meer aan toevoegen? "we zijn ok", misschien?

ik zou ook zo'n boomer-ouder zijn die korte berichten stuurt. dit zou een verhaal bij thuiskomst zijn, tbh
 
Dat bij een nieuwsartikel van De Tijd over reizen en verblijven naar/op de Maan, bijna de helft van de reacties van mensen zijn die maanlandingen en ruimtevaart een hoax vinden.
Hallucinant.
 
Dat bij een nieuwsartikel van De Tijd over reizen en verblijven naar/op de Maan, bijna de helft van de reacties van mensen zijn die maanlandingen en ruimtevaart een hoax vinden.
Hallucinant.
Fb heeft beslist dat ik dat soort groepen ook graag zou zien en het is inderdaad ongelooflijk hoeveel mensen met een soort arrogantie lijken te denken dat heel de wereld gelooft in fabels, behalve zij, want zij weten dat de maanlanding fake is, of de aarde plat, of ...
 
A dirty mind is a joy forever zeker?

Zit hier op een eetfestijn en dit is de kindertekening op de onderleggers.

J1vqEjg.jpeg


:laugh:
 
Zitten net aan het ontbijt. Kinderen hadden elk nog een brikje fruitsapje staan dat hier ergens op een manier is binnengeraakt. Hadden gezegd dat ze het bij het ontbijt konden op drinken. Maar probleem die rietjes die eraan plakken waren verdwenen... En dan zie je dat dat een andere generatie is die nooit brikken melk hebben meegemaakt zonder schroefdop. Hoe gaan we dat nu openmaken? Een gaatje in prikken? En ondanks dat er een schaar en stippenlijn op stond en we zeiden: de oplossing ligt op tafel... Kwamen ze toch niet op het gedacht om een vleugeltje eraf te knippen omdat in hun glas te gieten.
 
Schokkende beelden van kinderen die pauw River doodschieten met katapult: “Een opkomende trend” in Verenigd Koninkrijk


Dit zijn geen kinderen meer maar toekomstige psychopaten. Spuitje geven en weg uit de maatschappij aub.
 
Knap dat je de analyse van gans het onderzoek zo snel kan doen. Je kan solliciteren voor de rol van Witse
:bow:
Je hoeft nu echt geen Witse te zijn om met een speurhond even de tuin van de vermiste af te gaan? Dat lijkt me nu toch een van de eerste dingen die een rechercheur doet bij een verdwijning.
 
Je hoeft nu echt geen Witse te zijn om met een speurhond even de tuin van de vermiste af te gaan? Dat lijkt me nu toch een van de eerste dingen die een rechercheur doet bij een verdwijning.
Het is de tuin van de buur, niet van de woning zelf.

De tuin waar de lichaamsresten worden gevonden, grenst namelijk aan de tuin van de woning waar Annie De Poortere woonde op het moment van haar verdwijning. Tussen de twee tuinen is er trouwens ook geen omheining.
 
Terug
Bovenaan