toeristsiche boel waar zelfs de mooie wandelingen zijn geasfalteerd.
Is dat recent? want ik heb daar in 2017 toch enkele zeer mooie en technische wandelingen gedaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toeristsiche boel waar zelfs de mooie wandelingen zijn geasfalteerd.
Speciaal voor Makilla een leeg strand.
Bekijk bijlage 22122
We zijn dan ook meestal niet de enige die naar deze trekpleisters gaan en de meeste van de hier vermelde spots kan ik ook terugvinden hierzo:
![]()
Disappointing pictures that show what 17 popular tourist attractions look like in real life
Not everything is as rosy as it may seem on your Instagram feed. Here are 17 tourist attractions you might want to skip.www.insider.com
Duidelijk niet meer zo fijn eens er teveel volk ze ontdekt heeft.
Het slaat daar op culinair vlak idd tegen. Soms is het smakelijk maar denk dat ze te veel teren op volume en de meer smaakvolle exemplaren zijn er met de decennia "weg" geteeld wegens onrendabel.Het eten in de verenigde staten.
in die 3 weken , zijn de keren dat we echt lekker gegeten hebben op 1 hand te tellen.
Een maand geleden nog in Rome geweest en wel echt niks van gemerkt. Op 2 plekjes na was iedereen super vriendelijk.De onbeschoftheid van de Italiaanse obers in Rome was ook een teleurstelling. ze stonden gewoon achter u te wachten om uw bord weg te pakken zodra het leeg was zodat ge zou ophoepelen en de volgende toerist uw plaats kan innemen. Dat was daar wel extreem. Ook iemand zien kakken op een kruispunt daar. Ook in Parijs veel onbeschofte mensen. Er lag ergens een olieplek en ik ben dat gaan zeggen tegen een agente omdat er al een fietser over uitgegleden was. Niks van dank u of zo. Zijn twee grootsteden waar ik geen zin in heb om ooit nog naar terug te keren.
Klopt ook echt niet, tenzij je inderdaad een paar wandelpaden kiest die grenzen aan dat verplichte treintje. Wat trouwens een uitstekend idee is om het verkeer, de drukte en eigenlijk ook de verwoesting van de tourbussen en massa's volk tegen te gaan.Is dat recent? want ik heb daar in 2017 toch enkele zeer mooie en technische wandelingen gedaan.
Narrows is letterlijk door de rivier wandelenKlopt ook echt niet, tenzij je inderdaad een paar wandelpaden kiest die grenzen aan dat verplichte treintje. Wat trouwens een uitstekend idee is om het verkeer, de drukte en eigenlijk ook de verwoesting van de tourbussen en massa's volk tegen te gaan.
Zodra je de iets langere trails neemt, zit je in de natuur. En helemaal als je de trails kiest die niet noodzakelijk grenzen of starten aan de vallei, maar aan de toppen. Maar zelfs in de vallei zijn Watchman Trail, de Emerald Pools na Lower, Observation Point en dingen als de Narrows of al helemaal de fantastische Subway Bottom Up (met klimgerei is het Top Down) maar enkele van de tientallen trails die je kunt doen waar je ineens een héél pak van de toeristen achter je laat en waar er absoluut geen sprake is van asfalt.
Al geluk dat ze dat niet kunnen asfalteren 
Ik mis nu wel een topic "jouw hoogtepunten op reis"![]()

Jah duh, Het is mijn teleurstelling he, niet de uwe, noch een algemene, het was hoe ik het heb ervaren op dat precieze moment. Goed voor u dat gij het beter hebt ervaren, maar totaal niet relevant naar de vraag toe 
In de verschillende andere topics staan uitstekende tips en positieve verhalen, ik dacht dat herhaling daarvoor niet echt nodig wasIk mis nu wel een topic "jouw hoogtepunten op reis"

kvind het wel grappig dat de vraag is:
Jouw
teleurstelling op reis? en als ge dan uw teleurstelling schrijft er reacties komen van: ja maar, bij mij was dat zo niet...Jah duh, Het is mijn teleurstelling he, niet de uwe, noch een algemene, het was hoe ik het heb ervaren op dat precieze moment. Goed voor u dat gij het beter hebt ervaren, maar totaal niet relevant naar de vraag toe
![]()
Ik ben daar vanuit Kopenhagen naartoe gegaan met de fiets. Toen ik het zag heb ik het twee seconden bekeken en ben ik gewoon teruggegaan. Ik had wat medelijden met de bus toeristen die daar gedropt was, dat beeldje is nu toch echt twee keer niks?Little Mermaid, ja, dat is de Deense Manneken Pis. Veel toeristen zijn teleurgesteld dat het zo klein is en lukraak neergeplempt maar toch groter dan het Belgische icoon.
Toen we in Normandië waren gingen we het bezoeken maar hebben dan uiteindelijk toch besloten om het niet te doen. We hadden wat schrik van de hordes toeristen. Ongetwijfeld is het een heel mooi iets maar ik kon me zo al voorstellen hoe zo'n wereldwonder in de realiteit te beleven ging zijn.De Mont-Saint-Michel.
Als ik ergens in een gedateerde omgeving veel te lang wil gaan aanschuiven, ga ik wel naar onze lokale Delhaize.
Jezus wat is dat daar, koppenlopen in heel dat spel, nergens op of door kunnen overal plastic brol te koop.
‘Schoon van ver, maar ver van schoon’ is uitgevonden om de situatie daar te omschrijven