Jouw meest originele openingszin bij het versieren

"Ik zal de lichtjes hangen, dan kunt gij de versiering doen" werkt hier al jaren prima om de kerstboom te versieren.
 
Als ik de gemiddelde Marrokkaan in Antwerpen hoor lijkt "Ey Meisje, heb je snap!!!!!????!!!!" roepen over een heel plein wel goed te werken :unsure:
 
Hey, Duvelke drinken?
En als de bestelling te lang op zich laat wachten (indien ze ja zei op Duvelke drinken):

“Hmm, ik denk niet dat den Duvel nog gaat komen, gelukkig gij straks wel.”

Of als den Duvel er wel is:

“Ik zal u straks eens laten spartelen zoals een Duvel in een wijwatervat.”
 
Die ene keer dat er een meisje op een fuif naar mij toe kwam was mijn antwoord.

"Laat me met rust. Ik ben aan het zuipen."

Ik ben nooit goed geweest met vrouwen :)
Ach join the club.

Ik was 15 denk ik (zoiets) en ik had toen nog geen ervaring :tongue: (Pas op die leeftijd begon dat hier)

Een meisje komt plots af tijdens een fuif: "Hey jij daar. Mijn beste vriendin (en dat was nog de knapste van héél de hoop) wil dat je mee gaat met haar achter de ... Ga je mee?"
Ik: "Heu ... Waarom?" :wallbash:

En dat was het dan.
 
Ik lach mee maar moet weinig zeggen ze, ik had ooit een invitatie van 2 vrouwen tegelijk om even apart te gaan zitten op een fuifke, den dezen had da nog niet tegoei door peis ik... Hoe dom kunt ge zijn denk ik dan
 
Ik lach mee maar moet weinig zeggen ze, ik had ooit een invitatie van 2 vrouwen tegelijk om even apart te gaan zitten op een fuifke, den dezen had da nog niet tegoei door peis ik... Hoe dom kunt ge zijn denk ik dan
Da was leergeld da ge moest betalen eh copain :hug:. Toen ik op kot zat werd ik letterlijk bij de kraag genomen door 2 meiskes en binnen gesleurd in ne kamer voor een stomende threesome. Khad zelfs geen tijd om een deftige zin uit te brengen, kmoest vooral mijn bakkes houden en poepen :coolbrows: dus khad op da moment wreed veel chance
 
Da was leergeld da ge moest betalen eh copain :hug:. Toen ik op kot zat werd ik letterlijk bij de kraag genomen door 2 meiskes en binnen gesleurd in ne kamer voor een stomende threesome. Khad zelfs geen tijd om een deftige zin uit te brengen, kmoest vooral mijn bakkes houden en poepen :coolbrows: dus khad op da moment wreed veel chance
Ik zou zeggen dat ge dat na al die jaren worstelen met uw gevoelens toch het wilt gaan aangeven bij de politie, maar dat ge ze wel eerst de kans wil geven om het onderling te regelen met goedmaakseks.
 
Da was leergeld da ge moest betalen eh copain :hug:. Toen ik op kot zat werd ik letterlijk bij de kraag genomen door 2 meiskes en binnen gesleurd in ne kamer voor een stomende threesome. Khad zelfs geen tijd om een deftige zin uit te brengen, kmoest vooral mijn bakkes houden en poepen :coolbrows: dus khad op da moment wreed veel chance
Wat Hit Hard dus eigenlijk zegt. Dat is eigenlijk aanranding. (Theorie / wetgeving vs de praktijk)

Vervang u als man (ge zijt toch ne man of vergis ik mij? ;)) door een vrouw en die 2 vrouwen door 2 mannen en zeg hier op BG dat jij één van die mannen waart (om dit uit te testen) én het kot zou hier te klein zijn.

Spoiler niet lezen aub als je geen seksistisch grapje apprecieert
Allé goed voor u he en in uw context hierboven denk ik vooral: What The Fuck!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan