Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn loonsadministratie klopt nooit. Altijd veel te weinig gestort krijgen (grootteorde van 125€/mnd), en er dan altijd zelf achter moeten zitten. 1x een storting gekregen van 9659€, en binnen het half uur had ik telefoon dat het een vergissing was.Er is dus iemand op een bureau bij acerta die de verwerking van die gegevens doet, een loon van 47 cent op zijn scherm ziet verschijnen en denkt: Fuck it, send![]()

De virtuele onzichtbare poort gaan bedienen zeg maar, moet niet niet meer voor rechtstaan! Congrats.Dat ze mij intern willen opleiden tot Cloud Infrastructure Engineer zodat ik dan meteen in dat veld kan gaan werken ipv nog een paar jaar aan te modderen als Support of Jr. SysAdmin
Je bent ervan in de wolken dus?Dat ze mij intern willen opleiden tot Cloud Infrastructure Engineer zodat ik dan meteen in dat veld kan gaan werken ipv nog een paar jaar aan te modderen als Support of Jr. SysAdmin

Top. Dan wil ik je niet meer zien in het ergernissen op het werk topic heDat ze mij intern willen opleiden tot Cloud Infrastructure Engineer zodat ik dan meteen in dat veld kan gaan werken ipv nog een paar jaar aan te modderen als Support of Jr. SysAdmin

en ik heb ⊞ Win+V ontdekt. Wat een productiviteitswonder weer.

Dat ze mij intern willen opleiden tot Cloud Infrastructure Engineer zodat ik dan meteen in dat veld kan gaan werken ipv nog een paar jaar aan te modderen als Support of Jr. SysAdmin
On a rollMailtje gekregen dat het werk mij een communicatiebudget voorziet dmv een voordelig abo en ik een (klein) stukje terugkrijg bij het aankopen van mijn volgende iPhone. Spaart me toch weer 20 euro per maand uit. Woop
.