Gisteren bij de baas geroepen. Ze zitten in kantoor Leuven met problemen, draait daar niet en vermits ik verantwoordelijke ben in Hasselt en hier alles al jaren goed loopt zou ik daar een paar dagen per week alles moeten proberen oplossen.
Vind ik wel fijn want ik had aangegeven dat ik het de laatste 2 jaar ofzo net té rustig had nadat ik ervoor een periode van té veel werk kwam. Maar de laatste 2 jaar werk ik voormiddag op kantoor rustig en namiddag thuis maar stop ik meestal rond 15u en is het écht te kalm. Fijn voor even maar goed, de tijd moet ook vooruit.
Hij wilde me voor de dagen in Leuven nog eens als consultant betalen, maar ik ben maar zelfstandige in bijberoep en dan verdien ik te veel + ik vind dubbel loon nu ook niet echt correct. (zowel zelfstandig als werknemer)
Ze gaan me mijn overuren + pendelen voor Leuven dan wel als consultant (of werknemer moeten we nog zien wat kan en mag) uitbetalen ipv dat dat zich opstapelt op de 60+ dagen aan overuren die ik nog heb en toch nooit meer op krijg. Maar ik kan daar wel mee leven, als ik dan eens 2 maand verlof wil pak ik dat wel es op en ik moet me ook nooit zorgen maken als ik es vroeger stop. Enfin, niet dat ze daar eigenlijk ooit streng op zijn maar goed.
Ze hebben nog steeds geen wagen voor me, de groep boven ons stond op ne elektrische wagen ofwel mijn AMG over te kopen maar dat laatste is te hoog qua voordelen alle aard. Budget zou rond de 40-50k zijn, maar alles wat ik wilde elektrisch is 60-70k+. De baas zei of ik dan niet eventueel de F-pace van zijn vrouw wilde dan kon zij iets zoeken, dat vind ik wel een goeie optie.
Het is sowieso ne goeie moment op de markt om mijne 2de hands te verkopen en met dat geld kan ik dan weer andere zaken doen.
Ze gaven ook aan dat ik van mijn werk in Hasselt dan wat mocht doorgeven maar heb gezegd dat op dit moment dat niet nodig lijkt. Ik zal wel evalueren wat ik van gewoon werk nog in Hasselt gedaan krijg. Maar die optie is er dus zeker gaven ze aan, kwestie dat ik niet nog eens tegen een muur loop is dat wel fijn om weten. Maar dat ga ik wel wat moeten opvolgen.
Dus ja, spannend allemaal. Zullen zien hoe het allemaal op papier komt en wat nu praktisch doenbaar is want daar zijn ze niet altijd de sterksten bij bij ons.

Gaat wel even aanpassen zijn die 2 dagen want ja, ik woon boven het kantoor en pendelen is echt wel lang geleden :')