Je werkglimlach van de dag!

Deel zoveel van het project waar vanalles fout is gelopen. Echt zalig eigenlijk dat we altijd constructief zijn blijven communiceren. Ik had eergisteren een mail met uitleg gestuurd, waarop feedback kwam die wel terecht was. Ik had iets wat voor mij vanzelfsprekend was niet vermeld en de tegenpartij interpreteerde verkeerd.

Gisteren nieuwe mail gestuurd, vandaag telefoon gekregen dat het zo goed als zeker in orde komt met onze alternatieve oplossing, en dat mijn mail van gisteren goed opgesteld was en duidelijk was :)

Met zo klanten wil ik nog wel werken. Ik heb er waar de werven beter lopen en ik toch minder graag mee bel.

Een collega van een andere afdeling is met onmiddelijke ingang ontslagen. Ik weet de details niet maar er werd net aan mij gevraagd om hem te verwijderen van de site :rofl: remove all traces. Collega X? Die heeft hier nooit gewerkt, die bestaat niet.

Nu het was wel een rare gast ook dus het valt wel onder werkglimlach. Er is weer iets gebeurd vandaag.

Een collega van een andere afdeling is met onmiddelijke ingang ontslagen. Ik weet de details niet maar er werd net aan mij gevraagd om hem te verwijderen van de site :rofl: remove all traces. Collega X? Die heeft hier nooit gewerkt, die bestaat niet.

Nu het was wel een rare gast ook dus het valt wel onder werkglimlach. Er is weer iets gebeurd vandaag.

@Galeiboef?

Ik heb een collega die niet heel handig is met pc's en ook niet heel goed let op wat die allemaal soms laten openstaan. Zo staan er in cursussen voor ons team screenshots van diens scherm waarbij tabbladen met spelletjes voor de kinderen openstaan.

Vandaag deelde die opnieuw het scherm tijdens een meeting en had die als bookmark (niet 1 maar 2 keer, dat zegt ook weer hoe handig die is met pc's) in Edge staan 'how to view and delete browser history'.

In mijn hoofd heeft het willen wissen van browser history bij de meeste mensen 1 overduidelijke reden. Ik ging er helemaal aan en omdat die, net door het willen wissen van mogelijke sporen, verraadt dat die iets te verbergen heeft. :laugh:

Laatst bewerkt:
Op het werk hebben we sinds enkele weken van een open ruimte een kleine vergaderzaal gemaakt door het plaatsen van een glazen wand (stalen frame)

Ondertussen al 4 personen die er hebben tegen gelopen :biglaugh: mooie print van hun voorhoofd :tongue:

Op het werk hebben we sinds enkele weken van een open ruimte een kleine vergaderzaal gemaakt door het plaatsen van een glazen wand (stalen frame)

Ondertussen al 4 personen die er hebben tegen gelopen :biglaugh: mooie print van hun voorhoofd :tongue:
4 recordable cases. Die wand lag er al weer uit op mijn vorig werk :lol:

ach zo, op die fiets!

:thumb:
feel-me-think-about-it.gif

Bij ons heeft ieder personeelslid een stamnummer.

Iemand wil iets aanvragen maar weet niet hoe k zeg ja naar dat adres en op volgende manier uwe titel anders beginnen die gegarandeerd te zagen.

stamnummer - NAAM voornaam - datum yyyymmdd .

Zie ik mij in cc staan van van de mail. Stamnummer is gewoon stamnummer gebleven in geschreven vorm ipv de effectieve stamnummer van de persoon. :lol: .

Vooral voor @pardal
Eergisteren één van mijn medewerkers die verjaard was : taart (inclusief rijsttaart)
Vandaag een oud-medewerker die verjaarde: taart (inclusief rijsttaart)
Volgende week nog twee medewerkers die verjaren. Nog 2 x taart.

Niet van mij, maar Mr S: daarnet een mail in Smartschool naar *iedereen* waarin de mailer (nieuw sinds september) klaagt dat ze een masterdiploma heeft en twee uur in de week wachtuur heeft en een uur studie te moeten geven. Dat zoiets met een master kennelijk niet moet. En als ze die toch moet doen, als master (wisten we nu nog niet zie!) zou moeten die uren betaald zijn. Die mail dus aan *iedereen*. Ze wou hem quasi direct intrekken maar dat is dus niet meer gelukt. Ik zou nu haar niet willen zijn, zoiets gaat niet goed vallen. Misschien kan ze haar masterdiploma voor haar gezicht houden.

Niet van mij, maar Mr S: daarnet een mail in Smartschool naar *iedereen* waarin de mailer (nieuw sinds september) klaagt dat ze een masterdiploma heeft en twee uur in de week wachtuur heeft en een uur studie te moeten geven. Dat zoiets met een master kennelijk niet moet. En als ze die toch moet doen, als master (wisten we nu nog niet zie!) zou moeten die uren betaald zijn. Die mail dus aan *iedereen*. Ze wou hem quasi direct intrekken maar dat is dus niet meer gelukt. Ik zou nu haar niet willen zijn, zoiets gaat niet goed vallen. Misschien kan ze haar masterdiploma voor haar gezicht houden.
Hangt er vanaf of ze gelijk heeft of niet natuurlijk

Met iedereen, bedoel je dan ook de leerlingen inclusief? Zou nu toch niet in haar schoenen willen staan.

YIIIKES. Die die het hoogst van de toren blazen over hun diploma zijn ook meestal die die het niet waard zijn. Wat ze hier bewijst.

Terug
Bovenaan