Je werkglimlach van de dag!

Ik zie een mail passeren met daarin als afsluit ".... en knuffel van mij xxx" en dan een foto van twee knuffelende katten omdat het blijkbaar internationale knuffeldag is.

:rofl:

Ik heb wel degelijk enkele ***dossiers (waarvan eentje het is afgebold na een klacht, totaal niet rouwig om, die heeft mij bijna letterlijk stress en tranen gekost in 2021) maar het kan toch zalig zijn om op dezelfde golflengte te zitten. :love:
Ik heb zo'n advocate hier in de buurt die weinig snapt van het systeem (ligt ook niet enkel aan haar) maar die is wel supertevreden over mijn service en ik kan daar ontzettend vlot mee telefoneren. Da's toch echt een gemak, in plaats van onbereikbare bewindvoerders, want zo'n zijn er helaas ook meer dan voldoende.

Ik krijg een mail van een professor in het Engels. Ik typ een antwoord in het Nederlands en vertaal het dan met Deeple.
Achteraf maar gezien dat zijn naam ook vertaald is. Sorry professor Boon, het was niet mijn bedoeling u aan te spreken als professor Bean :wallbash:

Wel eens mee kunnen lachen :)

Vandaag even naar het werk geweest voor de jaarlijkse performance review. Op alle punten een Exceeds Expectations gekregen. Altijd fijn om te horen. :smile:

Vorige week vrijdag halvelings voor de grap gesolliciteerd voor een positie, beetje een long shot maar de job sprak mij wel aan. Vandaag telefoon, morgen mag ik al op gesprek gaan. Ik ben eens benieuwd.

Vrijdag een dringende deadline voor een interne beslissing (die moest gecommuniceerd worden naar de klant) die samen met onze CEO moest genomen worden. Ik had hem twee keer opgebeld: hij moest nog iets navragen bij externe personen x en y en ging daarna asap bij mij terugkomen. Twee keer niets meer gehoord. Ik weet ook dat hij het enorm druk heeft. Maar vrijdagavond was wel een harde deadline.

Daarom vrijdagmiddag maar mijn stoute schoenen aangetrokken en die externe personen x en y zelf opgebeld, die leken de beslissing van de CEO te bevestigen en dan op mijn eentje de knoop doorgehakt en de klant ingelicht van onze beslissing. Kleine gok maar er moest iets gebeuren.

Vanmorgen met een bang hartje een mail van de CEO geopend die hij afgelopen weekend naar mij heeft verstuurd. -> Oef, niet om mij onder mijn voeten te geven maar met een compliment dat ik het goed aangepakt heb. :coolbrows:

Big4 medewerker die een mailtje stuurt met bijlages naar één van mijn collega's en de algemene dienst.
Iets erna een tweede mailtje met het wachtwoord om die bijlage van mail 1 te openen. Top, professioneel

Helaas in die 2e mail met het wachtwoord nogmaals het algemeen mail adres van de hele dienst in CC gezet. Er heeft minstens 150 man toegang tot die mailbox :biglaugh:

Big4 medewerker die een mailtje stuurt met bijlages naar één van mijn collega's en de algemene dienst.
Iets erna een tweede mailtje met het wachtwoord om die bijlage van mail 1 te openen. Top, professioneel

Helaas in die 2e mail met het wachtwoord nogmaals het algemeen mail adres van de hele dienst in CC gezet. Er heeft minstens 150 man toegang tot die mailbox :biglaugh:
Bij ons heeft de commisaris de functionele mailbox waar iedereen van mijn afdeling in kan ook gebruikt om een account aan te maken waar wij normaal geen toegang tot moeten hebben.

Iedereen kan nu via die link daar ook in 🙈

Terug
Bovenaan