Je werkglimlach van de dag!

Personeelslid dat meerdere keren probeerde te badgen aan een assenbak. Tot driemaal toe :rofl:.
Wou er naar toe gaan, maar ze was al binnen en dan moest ik me even serieus houden tot ze weg was om te starten met gibberen.
Ze bevestigde jammer genoeg het cliché van blond en aantrekkelijk zijn.

stevige opslag gekregen (niet eens naar gevraagd, gewoon gekregen na een jaarlijks gesprek) :clap:
dat terwijl ik niet het gevoel heb zoveel beter/goed gedaan te hebben dit jaar :unsure:
nu kan ik eindelijk beginnen sparen voor een woonst (of opdoen aan leven) 👀

Ik was aan het scrollen in de "people you may know from [Eigen Werkgever]" op Linkedin en het viel me op hoeveel mannen een avatar hebben in hun trouwkostuum. Of een avatar in een net pak dat ze hebben aangedaan in kader van een (trouw)feest, aangezien ze op kantoor nooit zo net rondlopen - en de setting van de feestzaal/het bos of het park verraadt natuurlijk ook wel wat.

Zo, dat is mijn werkglimlach van de dag.

Ik was aan het scrollen in de "people you may know from [Eigen Werkgever]" op Linkedin en het viel me op hoeveel mannen een avatar hebben in hun trouwkostuum. Of een avatar in een net pak dat ze hebben aangedaan in kader van een (trouw)feest, aangezien ze op kantoor nooit zo net rondlopen - en de setting van de feestzaal/het bos of het park verraadt natuurlijk ook wel wat.

Zo, dat is mijn werkglimlach van de dag.

:unsure:

is één van de enige momenten waar iemand een professionele fotograaf ter beschikking heeft misschien :unsure:
Denk het zelf ook zo te gebruiken als er eens een goeie foto van mij wordt getrokken :p

:unsure:

is één van de enige momenten waar iemand een professionele fotograaf ter beschikking heeft misschien :unsure:
Denk het zelf ook zo te gebruiken als er eens een goeie foto van mij wordt getrokken :p

Haha oké, maar zo goed zijn de foto's nu ook weer niet, het blijven bijgesneden goede foto's. Dus het resultaat nu is vrij mèh.
Extra absurd als je weet dat er bij ons een tweetal jaar geleden effectief een professionele fotograaf is langsgeweest voor een fotoshoot. En niet voor mugshots zoals in der tijd op school. :p

Ik heb leren werken met het postvak UIT in Outlook waardoor ik nu op mijn gemak 's avonds en 's nachts op mails kan antwoorden die ik dan automatisch verstuur om 8u 's ochtends de dag erop. Echt fantastisch. Ik leeg op mijn gemak mijn inbox en moet geen stress meer hebben dat ik diezelfde nacht nog antwoorden ga krijgen want het verstuurt pas 's ochtends. Love it

Vandaag en morgen hebben we de hele namiddag een virtual global event waarmee het bedrijf een vooruitblik op 2022 wil geven en ons wil inspireren om onze goals te bereiken.

De eerste guest speaker is een ex-aviator van de US Thunderbirds, die al een halfuur zichzelf humble brags is aan het geven ("people always said 'WOW you're SO elite' ") en nu is er een filmpje aan het lopen van de US Thunderbirds in full combat met super dramatische muziek op de achtergrond. Nadat ze eerst inspirerende quotes van Henry Ford zat af te ratelen.

Wat is dit, dit heeft letterlijk niets met ons bedrijf te maken. Ik kom niet meer bij omdat het zo surrealistisch is.

Edit: bittere nasmaak. De collega's in Servië zijn enorm tegen de borst gestoten dat deze guest speaker werd gekozen. Ik kan ze geen ongelijk geven. Weer blind patriottisme van ons US management.

Laatst bewerkt:
Een (klein) taakske "mogen" doen en meteen een procedure opgesteld naar mijn eigen goesting. Niet te moeilijk (zodat de collega's er nog aan uit geraken), maar ook niet gemakkelijk (zodat ze effectief de procedure volgen). En binnen een half jaar hebben we hopelijk een gestandaardiseerde omgeving. Allee... dat maak ik mezelf toch wijs. Vandaag dus zowaar een goeie dag!

Een bouwmachine-wiellader van ons bedrijf die gestolen is blijkbaar zaterdagnacht. vanmiddag om 12.00 vastgesteld. De track en trace die ik op alle machines gezet heb, zond prachtige gps gegevens.

om 13.00 stond ik in een verlaten bos bij de machine, politie gebeld, viel niet veel vast te stellen. Machine staat terug op depot nu.

Wel spijt dat ik geen 4 dagen tijd heb om in dat bos te gaan zitten, en te wachten tot de dief langskwam. (dan had ik geen politie nodig..)

Voel echt dat ik iets leuk en nuttig heb bijgedragen vandaag.

Een bouwmachine-wiellader van ons bedrijf die gestolen is blijkbaar zaterdagnacht. vanmiddag om 12.00 vastgesteld. De track en trace die ik op alle machines gezet heb, zond prachtige gps gegevens.

om 13.00 stond ik in een verlaten bos bij de machine, politie gebeld, viel niet veel vast te stellen. Machine staat terug op depot nu.

Wel spijt dat ik geen 4 dagen tijd heb om in dat bos te gaan zitten, en te wachten tot de dief langskwam. (dan had ik geen politie nodig..)

Welke tracker gebruik je?

Presentatie waar een klantenpersona wordt voorgesteld om te illustreren welke mogelijke users gebruik zouden maken van een nieuw product.

De naam: Jennifer Villwock, MD
De spreker blijft zich verspreken: Dr Willcock

Zo rood als een tomaat is hij intussen. :')

Presentatie waar een klantenpersona wordt voorgesteld om te illustreren welke mogelijke users gebruik zouden maken van een nieuw product.

De naam: Jennifer Villwock, MD
De spreker blijft zich verspreken: Dr Willcock

Zo rood als een tomaat is hij intussen. :')
Hier een ceo die maar bleef herhalen hoe goed het wel niet ging worden en wat er ging veranderen in het nieuwe millenium op de nieuwjaarsreceptie. Het was net 2020.

Een echte dief had dat spel toch redelijk snel uitgeschakeld gekregen.

Hangt er ook vanaf, sommige doen de moeite niet om het te proberen uit te schakelen (want soms is uw startbeveiliging er ook in)
en doen ze het de gemakkelijke manier, toestel een week (of langer) ergen zetten: indien ze daar nog altijd staat, zal er geen tracking inzitten.
Dat doen ze vaak ook met gestolen auto's.

Terug
Bovenaan