Noem jij jezelf nu de klant van de politie?![]()
Misschien heeft hij een "klantenkaart", wat hun reactie kan verklaren.Ik ging exact hetzelfde zeggen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem jij jezelf nu de klant van de politie?![]()
Misschien heeft hij een "klantenkaart", wat hun reactie kan verklaren.Ik ging exact hetzelfde zeggen![]()

.

Ik was aan het scrollen in de "people you may know from [Eigen Werkgever]" op Linkedin en het viel me op hoeveel mannen een avatar hebben in hun trouwkostuum. Of een avatar in een net pak dat ze hebben aangedaan in kader van een (trouw)feest, aangezien ze op kantoor nooit zo net rondlopen - en de setting van de feestzaal/het bos of het park verraadt natuurlijk ook wel wat.
Zo, dat is mijn werkglimlach van de dag.

is één van de enige momenten waar iemand een professionele fotograaf ter beschikking heeft misschien
Denk het zelf ook zo te gebruiken als er eens een goeie foto van mij wordt getrokken![]()

Zo mooi in intervallen van 30 minuten. 20u30 een mail, 21u een mail, 21u30 een mail...Je kan natuurlijk ook jouw mails 's nachts laten versturen en doen alsof je keihard werkt.![]()
Da zijn poppen heDe eerste guest speaker is een ex-aviator van de US Thunderbirds

Welke tracker gebruik je?Een bouwmachine-wiellader van ons bedrijf die gestolen is blijkbaar zaterdagnacht. vanmiddag om 12.00 vastgesteld. De track en trace die ik op alle machines gezet heb, zond prachtige gps gegevens.
om 13.00 stond ik in een verlaten bos bij de machine, politie gebeld, viel niet veel vast te stellen. Machine staat terug op depot nu.
Wel spijt dat ik geen 4 dagen tijd heb om in dat bos te gaan zitten, en te wachten tot de dief langskwam. (dan had ik geen politie nodig..)
Voel echt dat ik iets leuk en nuttig heb bijgedragen vandaag.
Hier een ceo die maar bleef herhalen hoe goed het wel niet ging worden en wat er ging veranderen in het nieuwe millenium op de nieuwjaarsreceptie. Het was net 2020.Presentatie waar een klantenpersona wordt voorgesteld om te illustreren welke mogelijke users gebruik zouden maken van een nieuw product.
De naam: Jennifer Villwock, MD
De spreker blijft zich verspreken: Dr Willcock
Zo rood als een tomaat is hij intussen. :')
Een echte dief had dat spel toch redelijk snel uitgeschakeld gekregen.Een bouwmachine-wiellader van ons bedrijf die gestolen is blijkbaar zaterdagnacht. vanmiddag om 12.00 vastgesteld. De track en trace die ik op alle machines gezet heb, zond prachtige gps gegevens.
om 13.00 stond ik in een verlaten bos bij de machine, politie gebeld, viel niet veel vast te stellen. Machine staat terug op depot nu.
Wel spijt dat ik geen 4 dagen tijd heb om in dat bos te gaan zitten, en te wachten tot de dief langskwam. (dan had ik geen politie nodig..)
Voel echt dat ik iets leuk en nuttig heb bijgedragen vandaag.
Dat of uw track&trace gaf een locatie aan waar de politie nooit meer op tijd op kon reageren.Een echte dief had dat spel toch redelijk snel uitgeschakeld gekregen.