Werk Je werkglimlach van de dag!

Mensen die in de testomgeving tickets maken onder de naam Rick Astley :laugh:

rick-roll-rick-ashley.gif
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Af en toe krijg ik zo een vraag om iets te doen dat mijn imposter syndrome triggert. Ik vind het wel gek dat zoiets niet weggaat, aangezien ik ondertussen wel wat ervaring heb opgebouwd. Ik besef nu wel meer op voorhand hoe leuk ik die dingen vind, waardoor het sneller een glimlach wordt.
 
Ze hebben bij ons data-driven KPI tabellen vrijgesteld en toegankelijk gezet om tijdens het jaar inzage te hebben.
Heb intussen al mijn cijfer voor 2024 behaald dankzij puur geluk (allez, als ik 5j geleden geen moeite had gedaan voor die case was dat geluk dit jaar nooit gekomen, maar 5j geleden had ik nooit gedacht dat dat zou kunnen voorvallen :unsure:).
Normaal dus volgend jaar promotie :cool:
 
Ik weet niet of het dit topic was of ergens anders, maar nogmaals bedankt aan de user op dit forum die een tijd geleden wees op de toetsencombinatie windows+v. :bow: Dit is een kleine functie, maar echt onmisbaar voor dagdagelijks kantoorwerk. Hoe kan het toch dat ik tot pakweg een jaar eerder hier nog nooit van gehoord had? Dit heeft me al echt een hoop tijdswinst opgeleverd. Meer dan elke cursus timemanagement zou kunnen doen zelfs. Ik heb het sindsdien aan enkele collega's laten zien en die zijn er ook enthousiast over.
 
Ik weet niet of het dit topic was of ergens anders, maar nogmaals bedankt aan de user op dit forum die een tijd geleden wees op de toetsencombinatie windows+v. :bow: Dit is een kleine functie, maar echt onmisbaar voor dagdagelijks kantoorwerk. Hoe kan het toch dat ik tot pakweg een jaar eerder hier nog nooit van gehoord had? Dit heeft me al echt een hoop tijdswinst opgeleverd. Meer dan elke cursus timemanagement zou kunnen doen zelfs. Ik heb het sindsdien aan enkele collega's laten zien en die zijn er ook enthousiast over.
Haha echt dit hoor. Elke keer als ik dat even aan een collega laat weten, horen ze het in Keulen donderen, :rofl: Je kan niet alles weten, maar toch een gemak.

Autohotkey. Nog zoiets dat erg makkelijk aan te leren is en me een hoop tijdwinst geeft.
 
Haha echt dit hoor. Elke keer als ik dat even aan een collega laat weten, horen ze het in Keulen donderen, :rofl: Je kan niet alles weten, maar toch een gemak.

Autohotkey. Nog zoiets dat erg makkelijk aan te leren is en me een hoop tijdwinst geeft.

AHK :love:
 
Zitten in een open office :puke: en een paar collega's van een andere afdeling zitten vandaag bij ons omdat op hun vaste plek alle plaatsen volzet zijn. Die zijn met zes en houden geen seconde hunnen teut.

En mijn headset is aan het opladen. :cry:
Wij hebben sinds kort "sound proofing" aan de plafonds van onze bureaus, dat helpt echt gigantisch veel.
 
Terug
Bovenaan