Je werkglimlach van de dag!

Ik zal de thread dan ook wat langer maken:

Een verdwaalde toerist verder geholpen in de trein : " thanks for helping me, you're the best!" En daar nog een koffie van gekregen in het station.

Verderop dan weer lallend nageroepen door een ander soort reiziger: " you look hot, come check my ticket". :unsure:
 
Verderop dan weer lallend nageroepen door een ander soort reiziger: " you look hot, come check my ticket". :unsure:
Hij bedoelde gewoon dat je eruit zag alsof je het warm had hé.
En dan voegde hij toe dat dit geen reden was om uw werk niet te doen, en dat je zijn kaartje moest komen knippen.

#jezusgekunttegenwoordigookniksmeerzeggenhé
 
Hij bedoelde gewoon dat je eruit zag alsof je het warm had hé.
En dan voegde hij toe dat dit geen reden was om uw werk niet te doen, en dat je zijn kaartje moest komen knippen.

#jezusgekunttegenwoordigookniksmeerzeggenhé
Ik vind niet dat een man moet zeggen hoe ik mijn werk moet doen...
#sommigemannenmoetenookaltijdietskunnenzeggen

🤪
 
  • Support
Waarderingen: Lint
Ik heb onlangs een kleine computer naar de vaantjes gekregen door een bekertje water om te stoten op een van onze werkplekken. Was nog niet tegoei wakker, maar beetje onhandig natuurlijk. Soit, kan gebeuren, dus ik maak daar een eerlijke melding.

Na een paar dagen heb je dan zo van die collega's die onnozel komen doen: "Awel, wat heb ik gehoord, hebde het weer kapot gekregen?". Wat ik vervolgens direct counter iets te zeggen a la: "Ach ja, kan gebeuren hè, ik kom daar tenminste eerlijk voor uit."

Paar van die onnozelaars direct met een direct tot op de grond en zelfs ambetant worden :laugh: Ja jongens, als je belachelijk wil komen doen moet je maar kunnen incasseren ook hè. Ze waren rap terug weg. :coolbrows:
 
Ik heb onlangs een kleine computer naar de vaantjes gekregen door een bekertje water om te stoten op een van onze werkplekken. Was nog niet tegoei wakker, maar beetje onhandig natuurlijk. Soit, kan gebeuren, dus ik maak daar een eerlijke melding.

Na een paar dagen heb je dan zo van die collega's die onnozel komen doen: "Awel, wat heb ik gehoord, hebde het weer kapot gekregen?". Wat ik vervolgens direct counter iets te zeggen a la: "Ach ja, kan gebeuren hè, ik kom daar tenminste eerlijk voor uit."

Paar van die onnozelaars direct met een direct tot op de grond en zelfs ambetant worden :laugh: Ja jongens, als je belachelijk wil komen doen moet je maar kunnen incasseren ook hè. Ze waren rap terug weg. :coolbrows:
"Wie niks doet, kan niks verkeerd doen hè"
 
"Wie niks doet, kan niks verkeerd doen hè"
Ook een klassieker ja :laugh:

Ik heb ook al af en toe collega's bij me gehad met meldingen over defect materiaal en dat ik mijn bedenkingen heb bij hun uitleg, maar bon het heeft dan weinig nut om daarover door te vragen of beginnen met mogelijks valse beschuldigingen natuurlijk.
 
Vorige week iets geautomatiseerd op het project waarop ik zit. Daarna lof gekregen van de technical lead, die mij eigenlijk niet op dat project wou. In een meeting met de hele groep dus was wel leuk om te horen. Daarna heeft mijn eigen baas nog eens gebeld om mij te feliciteren en dat ze onder de indruk waren.

Nu stelde het imo niet zoveel voor wat ik gedaan heb maar het is wel leuk om eens een schouderklopje te krijgen.
 
Vorige week iets geautomatiseerd op het project waarop ik zit. Daarna lof gekregen van de technical lead, die mij eigenlijk niet op dat project wou. In een meeting met de hele groep dus was wel leuk om te horen. Daarna heeft mijn eigen baas nog eens gebeld om mij te feliciteren en dat ze onder de indruk waren.

Nu stelde het imo niet zoveel voor wat ik gedaan heb maar het is wel leuk om eens een schouderklopje te krijgen.
En nu: SHOW ME THE MONEY!
 
Vorige week iets geautomatiseerd op het project waarop ik zit. Daarna lof gekregen van de technical lead, die mij eigenlijk niet op dat project wou. In een meeting met de hele groep dus was wel leuk om te horen. Daarna heeft mijn eigen baas nog eens gebeld om mij te feliciteren en dat ze onder de indruk waren.

Nu stelde het imo niet zoveel voor wat ik gedaan heb maar het is wel leuk om eens een schouderklopje te krijgen.
Positieve feedback, het kost je als werkgever / manager niets, maar blijkt toch of zo moeilijk om dat gewoon te doen.
 
"Een compliment kan ik nie tussen mijnen boterham leggen he"
Neen, iemand die goed werkt levert hoeft niet per definitie op opslag te rekenen. Goed werk afleveren is eigenlijk gewoon de standaard wat een werkgever van je mag verwachten, neen?
Iemand die systematisch goed werk aflevert kan wel in aanmerking komen voor een promotie met aangepast loon, omdat hij/zij meer competenties heeft.
En de jaarlijkse bonus (indien die er is) hangt natuurlijk wel af van de successen van het jaar voordien.
 
Terug
Bovenaan