Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dat lijkt mij ook niet te voldoen. Eventueel met enkele cijfers en tekens erbij?
This password does not meet the length, complexity, age or history requirements of your corporate password policy.
Och joenge, sebiet op uw bakkes.
Op mijn GSM heb ik de functie "vingerafdruk" om eea te ontgrendelen. Kunnen ze dat niet gewoon uitrollen voor alles zodat we eindelijk van die stomme paswoorden verlost zijn?0cHjoenge_seb!etoPuwBakkes123
Of gewoon iedere keer IT lastigvallen wanneer ik het wachtwoord vergeet. Dan hebben ze eens iets anders te doen dan te zeggen "start is ne keer opnieuw op en probeer dan nog es".ik zou een postit op je scherm hangen om je wachtwoord niet te vergeten, dat zal hen leren
Tis dat IT die complexiteitsvereisten en 2FA alleen maar invoert om de gebruikers te kloten. Wanneer ze de hash hebben is een wachtwoord van 10 tekens tegenwoordig binnen de 5 minuten gekraakt. Dan is't kwestie van via die account te scannen naar exploits, u langzaam binnen te werken in alle systemen en dan in een weekend of feestdag op de "start to cryptolock" knop te duwen.Of gewoon iedere keer IT lastigvallen wanneer ik het wachtwoord vergeet. Dan hebben ze eens iets anders te doen dan te zeggen "start is ne keer opnieuw op en probeer dan nog es".
Zal voortaan /joke eraan toevoegen bij opmerkingen over "den IT".Tis dat IT die complexiteitsvereisten en 2FA alleen maar invoert om de gebruikers te kloten. Wanneer ze de hash hebben is een wachtwoord van 10 tekens tegenwoordig binnen de 5 minuten gekraakt. Dan is't kwestie van via die account te scannen naar exploits, u langzaam binnen te werken in alle systemen en dan in een weekend of feestdag op de "start to cryptolock" knop te duwen.

Mijn Excel is al klaar om The Numbers Game te spelen 
Je hebt toch niet toevallig op "Forgot my password" geklikt in een Azure omgeving? Als je dat bij ons doet, hang je hierop vast. Dan mag je nog een telefoonboek ingeven als paswoord, het blijft deze melding geven.
This password does not meet the length, complexity, age or history requirements of your corporate password policy.
"een telefoonboek" is nu ook niet echt een complex wachtwoord he.Je hebt toch niet toevallig op "Forgot my password" geklikt in een Azure omgeving? Als je dat bij ons doet, hang je hierop vast. Dan mag je nog een telefoonboek ingeven als paswoord, het blijft deze melding geven.
En erger nog: wij moeten ons paswoord om de 42 dagen veranderen...
Ik denk dat het eerder "nog een telefoonboek" is, toch al iets complexer hé..."een telefoonboek" is nu ook niet echt een complex wachtwoord he.
Jullie hebben het fout. Het is natuurlijk "nÖg €€n t€l€föönbö€k"Ik denk dat het eerder "nog een telefoonboek" is, toch al iets complexer hé...
"nÖg 1 t€l€föönbö€k"Jullie hebben het fout. Het is natuurlijk "nÖg €€n t€l€föönbö€k"
Tuurlijk wel, niemand kent dat nog."een telefoonboek" is nu ook niet echt een complex wachtwoord he.
sm@llPenisWithComplexes666
Niks boven iLoveBeyondGaming4evah!, voldoet zeker.sm@llPenisWithComplexes666
voila, lang genoeg alvast

een meeting is dus geen youthingOké, project management zou dus niets voor mij zijn, dat kan ik van mijn lijstje met mogelijke carrière opties schrappen. Meetings bijwonen is 1 ding, meetings inplannen is de absolute hel zodra je meer dan 3 mensen samen moet krijgen. Hoelang ik soms op kalendertjes kan zitten turen om ergens een gaatje te vinden, om dan tot de conclusie te komen dat er geen gaatje is de komende 4 weken tenzij we om 19 uur 's avonds nog in meeting willen zitten, om dan meeting polls te houden met voorstellen waar ze op kunnen stemmen, waarop ze dan niet stemmen en je die mensen nog eens apart moet porren van HOE ZIT HET. Ik háát meetings inplannen.

Gij zijt er volgens mij zo eentje die van die “supercoole” vacatures schrijft op LinkedIn.een meeting is dus geen youthing![]()