Heh, het zijn effectief ook 2 teams met 2 processen die we willen samenbrengen.Ben je aan de applicatie "België" aan het werken?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heh, het zijn effectief ook 2 teams met 2 processen die we willen samenbrengen.Ben je aan de applicatie "België" aan het werken?![]()
Dan is het niet België. Want dat zijn meer teams en meer processen die niet willen samenwerken.Heh, het zijn effectief ook 2 teams met 2 processen die we willen samenbrengen.
En ook een ook een team dat niet werkt.Dan is het niet België. Want dat zijn meer teams en meer processen die niet willen samenwerken.
En in elk team zou er nog een mol moeten zitten, die niks liever wil dan alles binnen zijn team saboteren.En ook een ook een team dat niet werkt.
Jij zou het goed kunnen vinden met mijn goede vriend de ux designer...En in elk team zou er nog een mol moeten zitten, die niks liever wil dan alles binnen zijn team saboteren.
Dan geef je die toch gewoon een perma-ban of zoJij zou het goed kunnen vinden met mijn goede vriend de ux designer...

Dan zou ik echt wel elders gaan kijken, puur al omwille van je mentale gezondheid moet je je niet laten afwimpelen.Ik begin al wat spijt te krijgen dat ik die nieuwe functie aangenomen heb. Er was mij beloofd dat ik nog steeds technisch bezig ging kunnen zijn, met moeilijkere issues ging bezig zijn en mensen ging aansturen. Nu begint het zowat duidelijk te worden dat het continu controleren van tickets van anderen het enige is dat ze willen dat ik doe.
Ik mag er zelfs niet op technisch vlak ingrijpen, ik mag gewoon zeggen of ze hun tickets goed of slecht hebben gemaakt. Combineer dat met het feit dat het helft van ons team randdebielen zijn die toch gewoon hun eigen goesting doen, hoe vaak je er iets tegen zegt, en je weet dat je tegen de bierkaai aan het vechten bent.
Ik merk nu al dat ik met minder goesting ga werken. Gisteren er gesprek over gehad met mijn manager maar meer dan een uitleg van “zo moet het van bovenaf” komt er ook niet uit. Terug gaan naar mijn vorige positie zie ik ook niet zitten omdat ik niet terug in shiften wil gaan werken.
Maar ik ben bij ons op technisch vlak al een van de sterksten. Ik bestoef mezelf niet graag, maar ik ben te goed om me enkel hele dagen bezig te houden met ticketjes na te lezen.
Ik begin al wat spijt te krijgen dat ik die nieuwe functie aangenomen heb. Er was mij beloofd dat ik nog steeds technisch bezig ging kunnen zijn, met moeilijkere issues ging bezig zijn en mensen ging aansturen. Nu begint het zowat duidelijk te worden dat het continu controleren van tickets van anderen het enige is dat ze willen dat ik doe.
Ik mag er zelfs niet op technisch vlak ingrijpen, ik mag gewoon zeggen of ze hun tickets goed of slecht hebben gemaakt. Combineer dat met het feit dat het helft van ons team randdebielen zijn die toch gewoon hun eigen goesting doen, hoe vaak je er iets tegen zegt, en je weet dat je tegen de bierkaai aan het vechten bent.
Ik merk nu al dat ik met minder goesting ga werken. Gisteren er gesprek over gehad met mijn manager maar meer dan een uitleg van “zo moet het van bovenaf” komt er ook niet uit. Terug gaan naar mijn vorige positie zie ik ook niet zitten omdat ik niet terug in shiften wil gaan werken.
Maar ik ben bij ons op technisch vlak al een van de sterksten. Ik bestoef mezelf niet graag, maar ik ben te goed om me enkel hele dagen bezig te houden met ticketjes na te lezen.
Heel duidelijk stellen dat als dit je job is, je gaat zoeken naar andere uitdagingen.Ik begin al wat spijt te krijgen dat ik die nieuwe functie aangenomen heb. Er was mij beloofd dat ik nog steeds technisch bezig ging kunnen zijn, met moeilijkere issues ging bezig zijn en mensen ging aansturen. Nu begint het zowat duidelijk te worden dat het continu controleren van tickets van anderen het enige is dat ze willen dat ik doe.
Ik begin al wat spijt te krijgen dat ik die nieuwe functie aangenomen heb. Er was mij beloofd dat ik nog steeds technisch bezig ging kunnen zijn, met moeilijkere issues ging bezig zijn en mensen ging aansturen. Nu begint het zowat duidelijk te worden dat het continu controleren van tickets van anderen het enige is dat ze willen dat ik doe.

Dan zou ik echt wel elders gaan kijken, puur al omwille van je mentale gezondheid moet je je niet laten afwimpelen.
Als ze je A beloven maar niet leveren, kan je gerust spreken van een vertrouwensbreuk... Ik weet dat je niet gek bent op verandering, maar inwerken bij een andere werkgever is op langere termijn minder ongemakkelijk dan nog lang aanmodderen waar je gebruikt wordt zoals zij willen.
ander en beter vriend!
Ik ben om dezelfde reden na 1.5 jaar gestopt als quality analyst, al wou ik in eerste instatie die promotie wel graag. Ik was dan nog liever gewoon analyst ipv de hele dag werk van anderen na te kijken en nauwelijks progressie te zien.
Ik zou het gewoon melden dat je op je honger blijft zitten. Heb ik ook gedaan en toen is er intern toch nog ergens anders plaats gemaakt voor mij.
Heel duidelijk stellen dat als dit je job is, je gaat zoeken naar andere uitdagingen.
En als ze dan nog zeggen "tjah, dat is de job", effectief.. Elders beter.
Het is wrs de bedoeling dat jij zegt hoe zij de ticketjes moeten oplossen. Je mag beslissen hoe dingen theoretisch technisch opgelost moeten worden, zonder het zelf te doen, heerlijk toch.
Ergens is het toch logisch dat degene die technisch het beste is, zich bezighoudt met de theorie ipv de praktijk? Je hebt die positie juist gekregen omdat je technisch het sterkste bent en omdat ze erop vertrouwen dat jij "het beter weet".
Die randdebielen moet je gewoon fouten laten maken en tegen de muur laten lopen. Ticketje niet goed opgelost, terugsturen die handel met de nodige opmerkingen.
Jij bent de architect, niet de metselaar.
Gebruik de macht die je gekregen hebt![]()
Dat is net het probleem, zelfs dat zou ik niet mogen. Ik zou enkel mogen kijken of de velden die we verplicht moeten invullen van de klant (namen, locaties, tijdstippen, etc) zijn ingevuld. Dus als ik op technisch gebied fouten zou zien of zaken zou zien die anders moeten gebeuren zou ik dit dus aan mijn collega die die technische projecten uitvoert (zie mijn antwoord op Mulan voor de uitleg) en dat hij dit dan zou moeten aansturen.
In mijn ogen fungeer ik dan gewoon als veredelde secretaresse.

Misschien wel allebeiBpost kwam vandaag met twee pakjes maar ik was er niet
Briefje in de bus: u kunt het morgen ophalen in Postpunt
Mail: we doen een nieuwe poging om te leveren maanden
Welk van de twee is het nu?
Bpost kwam vandaag met twee pakjes maar ik was er niet
Briefje in de bus: u kunt het morgen ophalen in Postpunt
Mail: we doen een nieuwe poging om te leveren maanden
Welk van de twee is het nu?