Muscleduck
Well-known member
Ho ja het is op élke hob wel iets he. Op mijn 1e job heb ik 10 jaar gewerkt. Dat was voor mij persoonlijk ongeveer een ideale job, maar daar kreeg ik langzaamaan een bore-out. Mijn GSM batterij was elke dag (zo goed als) leeg na een shift, terwijl ik mijn werk makkelijk rond had. Als je té goed wordt in je job is de uitdaging er ook soms af.Ja idealiter zit je 50/50 alleen, en niet alleen natuurlijk...
Maar goed, dé ideale job, bestaat die wel, vraag ik me dan ook af?
Ik kom van een toxisch fabrieks wereldje, waar iedereen elkaar in het zak zette, om toch maar goed met de "group leader" overeen te komen, om zo de beste en leukste jobkes te krijgen, het meeste van hem gedaan te krijgen, gewoon op een goed blaadje te kunnen komen....
Om eerlijk te zijn, vond ik dat eigenlijk nog veel erger.
Als ze u dan dingen beloven maar die blijven maar aanslepen, ja, dan heb je het ook gezien op den duur.



