De wind![]()
Zo meteen middag pauze. De enige manier om toch wat menselijk contact te hebben is hier naar de buren op de koffie te gaan (naast mijn werk).
Maar door de wind is het haast onmogelijk je buiten te begeven. Echt erg vandaag hier.
Dan maar weer mijn hele middagpauze binnen blijven, en straks naar huis gaan zonder ook maar 1 woord effectief te hebben gesproken...
(Misschien bellen de microsoft scammers nog vanmiddag.... Dan kan ik hen weer eerst 3 minuten laten uitleggen, en hen dan keihard terug aanpakken dat ik wel weet dat het scammers zijn. Dan heb ik toch eens iets gezegd vandaag).
Toch wel erg, dat sociaal isolement vaak. Nog een geluk dat ik dit forum heb om toch ietwat "te communiceren".
Is da nog steeds op een werf in Lokeren dat je zit?


