D
Deleted member 451
Guest
werknemer van ons heeft sinds vorig jaar loonbeslag.
Zopas nieuwe brief binnen gekomen, nieuw loonbeslag!
(belastingsbrief 2022, onderhoudsgeld, auto taksen... gooit hij allemaal in de vuilnisbak blijkbaar
. )
Als ik hem daarmee confronteer, en zeg dat wij als werkgever verplicht verdere inhoudingen moeten doen,
zegt hij doodleuk "smijt me dan maar buiten, want ik ga nie gaan werken voor de staat"
Zopas nieuwe brief binnen gekomen, nieuw loonbeslag!
(belastingsbrief 2022, onderhoudsgeld, auto taksen... gooit hij allemaal in de vuilnisbak blijkbaar
. )Als ik hem daarmee confronteer, en zeg dat wij als werkgever verplicht verdere inhoudingen moeten doen,
zegt hij doodleuk "smijt me dan maar buiten, want ik ga nie gaan werken voor de staat"




)
BG geeft mss een vertekend beeld.