Mijn collega kan het vandaag precies NIET laten om mij 100 keer te storen

Daarnet nog met een mail "AMAI WAT IS DAT HIER ALLEMAAL". Zo'n super obvious scam mail dat er een fax toegekomen zou zijn (hebben niet eens een fax) met als bijlage een html bestand.
En alle keren mijn concentratie kwijt he, zoals nu dus ook. Ze riep hier net weer iets naar mij. Soms reageer ik er al niet meer op.
Da gaat hier wat worden als ik hier weg ben jawadde... Ik zal nog veel mogen bijspringen de zaterdag.
@insane01: vreselijk gewoon. Echt klotig voor u. Maar goed je gaat weg. kop omhoog en denken "ander en beter".