Das wel waar. Ma gade tegen uzelf ook da zeggen als hem 20min later zich dood rijd of nog erger iemand anders? Ik denk zelf dat je dan wel paar maand gaat denken had ik dit maar gedaan of dat terwijl het de schuld van de bestuurder is ga je toch u deels schuldig voelen.Daar krijgt ge de kans niet toe. En ik heb hem daar al es over aangesproken, mja wat ga ik doen? Het is mijne baas, ne volwassen vent,...
Geen verwijt hoor begrijp wel dat ge het niet durft als het u baas is.
Soms zou je gewoon de flikken moeten bellen zodat ze het leren.
)




