Mr.Fingers
Well-known member
Ik heb ook zo'n collega (van een ander departement) die constant follow ups doet op mails (over niet dringende zaken dan nog). Ik heb écht al op het punt gestaan om een brief te laten versturen via de post naar het kantoor, ter attentie van haar, met daarop,
Zeer geachte en weledelgeleerde Kristien,
Bij deze wens ik te kennen te geven dat ik uw e-mail van <datum> in goede orde ontvangen heb. Echter door ontbrekende informatie alsook agendatechnische beperkingen van mijnentwege zal de oplossing van de in de e-mail vermelde situatie een paar dagen op zich laten wachten. Naar mijns inziens hoeft dit niet problematisch te zijn, gezien de operator maar een antwoord verwacht op het einde van Q1.
U bijzonder dankend bij voorbaat, bieden wij U onze zeer voorname gevoelens van hoogachting,
Fingers
Zeer geachte en weledelgeleerde Kristien,
Bij deze wens ik te kennen te geven dat ik uw e-mail van <datum> in goede orde ontvangen heb. Echter door ontbrekende informatie alsook agendatechnische beperkingen van mijnentwege zal de oplossing van de in de e-mail vermelde situatie een paar dagen op zich laten wachten. Naar mijns inziens hoeft dit niet problematisch te zijn, gezien de operator maar een antwoord verwacht op het einde van Q1.
U bijzonder dankend bij voorbaat, bieden wij U onze zeer voorname gevoelens van hoogachting,
Fingers

die vorige week is uitgesteld van maandagochtend naar donderdagmiddag (en die dan ook los drie kwartier over tijd ging, maar soit). Aan het eind vraag ik dan of het de maandag erop (vandaag dus) terug teammeeting is. 


).