1 brood is normaal 24 sneden. Zonder de kantjes is 1 brood per week mogelijk met 4 sneden per dag. Steek het in de diepvries en dat blijft goed smaken. Dat is 2,70 euro momenteel denk ik.er is ook een verschil tussen lunchen en een broodje.
Een brood is 2.50, een potje kip curry 5euro als ge van Delio koopt. dat is 7.50e waar ge 2 of 3 dagen eten mee hebt (laatste dag is uw brood al wel steenhard, maar allez). Een broodje is 4-5 euro. tgoh, dan is dat op weekbasis niet zo veel verschil he.
Als ge natuurlijk elke dag warm gaan lunchen voor 30 euro, dan is het wel luxe want dan zijt ge wel veel geld/werkweek aan het uitgeven.
Jonge gouda kaas is is 2,89 euro voor 300 gram (7 sneetjes). 1 sneetje per 2 boterhammen dus 10 sneetjes per week nodig. Aan anderhalve verpakking is dat 4,3 euro.
Dat is in totaal 7 euro per werkweek oftewel 1,4 euro per middagmaaltijd.
Aan een broodje van gemiddeld 4,5 euro per stuk is dat een meerkost van 3,1 euro per dag.
Aan 220 werkdagen kan je zo op jaarbasis 680 euro besparen.
Nee daar koop je ook geen huis mee.
Maar als iemand zo 'laks' bent met alle uitgaven dan worden vele kleintjes heel veel natuurlijk.
zal ook van je job afhangen. Maar als je de hele dag zit. Ik heb daar toch geen honger mee.

. Waar hij een stuk van zijn loon opoffert voor bedrijfswagen + de opties daarop en al die abo's, daar heb ik mijn registratierechten mee betaald