Vierkant
Well-known member
Verhoogd risico op schade aan de oren dan?Ik ben maatschappelijk assistent en wij vallen terug onder personeel dat verhoogd risico loopt...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verhoogd risico op schade aan de oren dan?Ik ben maatschappelijk assistent en wij vallen terug onder personeel dat verhoogd risico loopt...
Bureaujob enerzijds, kans op rugklachten. Anderzijds agressieVerhoogd risico op schade aan de oren dan?
Goh ... ik denk dat het bij de jeugd net omgekeerd is. Als ik de laatste aanwinsten van pakweg 't voorbije jaar zo wat bezig hoor denk ik dat ze wel eens zouden vertrekken als het omgekeerde zou worden ingevoerd (e.g. het thuiswerk afschaffen).
Zij hebben nooit anders geweten & je hoort dat ook. Voor hen is dat thuiswerk de normaliteit zelve.
Men kan zich dat niet inbeelden dat je ooit 'elke dag van de ochtend tot de avond op kantoor moest zitten'.
Dus ik denk dat ze zich dan wel een WG gaan zoeken die het wél toelaat om thuis te werken, zelfs al is het niet 100% thuiswerk (bij ons is er gevraagd min. 1x/week af te komen).
Dat gezegd zijnde ... ik persoonlijk, had geen probleem met 100% thuiswerk. Ik kom overeen met de mensen op kantoor, maar ga ook m'n ontslag niet geven omdat ik ze niet elke dag zie.
Maar zijn werk was wel 100% in orde dus niemand die daar lastig over deed.Staan er nog op je pas? Indien niet snel bellen naar de huisarts en in de middagpauze erom gaan bij een apotheek?Mijn medikinet is op en ik ziet hier wel, maar het is eerder met de concentratie van Homer met dat aapje in zijne kop.
Spijtig genoeg niet. Ik ben ze vorige week gaan halen maar alles ligt thuis. Ik overleef het wel.Staan er nog op je pas? Indien niet snel bellen naar de huisarts en in de middagpauze erom gaan bij een apotheek?
Nadeel van de ADD zelf natuurlijk!Spijtig genoeg niet. Ik ben ze vorige week gaan halen maar alles ligt thuis.

Meeting is verplaatst naar 1 februari.Ik kreeg gisteren avond een meeting invite voor komende maandag van 18-19 voor het horrorproject: "onboarding finance". Verder geen verduidelijking in de email. Ik vroeg of ik required attendee ben, wat blijkbaar een domme vraag was, want ik ben zelfs de speaker kom ik nu te weten.
Ik heb gevraagd of we niet kunnen beginnen met een van de 3000 recordings van vorige onboardings door te sturen. Daarnaast ben ik redelijk zeker dat ik al 3 maanden geleden een onboarding met finance heb gedaan.

)Al die Teams berichten die beginnen met Hello en How are you? Dat wordt op den duur wel vermoeiend. IRL OK, maar om nu 20 keer per dag een antwoord op zoiets te moeten typen... Ik negeer het meestal en kom to the point.
Ja want lunchen is luxe volgens wie?Jonge collega’s die lopen klagen over de dure huizenprijzen, maar wel echt elke middag gaan lunchen.
Reken maar uit, 20 keer Xx eur per maand, en dat op jaarbasis?
Lunchen is geen luxe, elke dag teveel betalen voor een lunch èn tegelijkertijd klagen dat je nergens geraakt omdat het leven oh zo duur is, die specifiek combinatie is te beklagen...Ja want lunchen is luxe volgens wie?
Lunchen is geen luxe, elke dag teveel betalen voor een lunch èn tegelijkertijd klagen dat je nergens geraakt omdat het leven oh zo duur is, die specifiek combinatie is te beklagen...
Jonge collega’s die lopen klagen over de dure huizenprijzen, maar wel echt elke middag gaan lunchen.
Reken maar uit, 20 keer Xx eur per maand, en dat op jaarbasis?
Dat ze er dan niet over moeten zagen akkoord, maar het is niet dat die besparing hun wel ineens een huis gaat opleveren.Lunchen is geen luxe, elke dag teveel betalen voor een lunch èn tegelijkertijd klagen dat je nergens geraakt omdat het leven oh zo duur is, die specifiek combinatie is te beklagen...
er is ook een verschil tussen lunchen en een broodje.Lunchen is geen luxe, elke dag teveel betalen voor een lunch èn tegelijkertijd klagen dat je nergens geraakt omdat het leven oh zo duur is, die specifiek combinatie is te beklagen...
Mensen die andere hun financiële toestand kunnen beklagen omdat ze tijdens de lunch voor een paar euro lunch halen.Lunchen is geen luxe, elke dag teveel betalen voor een lunch èn tegelijkertijd klagen dat je nergens geraakt omdat het leven oh zo duur is, die specifiek combinatie is te beklagen...
Het was MIJN ergernis niet he!Mensen die andere hun financiële toestand kunnen beklagen omdat ze tijdens de lunch voor een paar euro lunch halen.
Zijn even irritant als een jonge gast die klaagt over de woningmarkt.
