Die vrouwen zijn allemaal anciens die hier al 10 jaar + werken daar kunde echt niets tegen zeggen. Of die hun werk af is of niet ...
Nu dat ik mag thuiswerken is het probleem van werkloosheid geen probleem meer. Maar ik ben gebonden aan bepaalde afsluit datums elke maand waardoor ik niet sneller of meer kan werken.
Elke maand bereid ik dossiers voor, voor 2 maanden in de "toekomst". Komt neer op een goede 200 dossiers per maand. Meer krijg ik er niet omdat ik dat ook van een andere dienst krijg en dat is zo afgesproken.
Dus als je alles goed plant heb je werk genoeg om een maand vol te krijgen maar als je zo een idioot bent zoals mij die graag alles er door jaagt in de eerste 2 weken ...
Daarom dat mijn mentor mij vaak de opmerking geeft van plan uw werk en probeer niet alles zo snel af te werken.
En niet vergeten ik werk voor de overheid
MAAR bij een andere dienst op dezelfde vloer staan meerdere vacatures open die gewoon niet ingevuld raken. En sommige collegas zijn het werk aan het doen van +1/2 mensen en die zijn aant verdrinken dus het is allemaal relatief.