@ik werk om te legen ik leef niet om te werken
Als ge leeft om verlof te pakken en uw leven bestaat voor 90% uit niet-verlof dan hebt ge opt einde van de rit een redelijk zielig leven gehad vergeleken met een persoon die wel voldoening uit zijn werk kon halen en daar iets neergezet heeft. Ik denk dat de ene dan een heel stuk minder “geleefd” heeft dan de andere zelfs al heeft die elk jaar geskied veel landschappen gezien en veel buitenlands eten geproefd. Maar in onze samenleving is werk den duvel uiteraard.
Als ge leeft om verlof te pakken en uw leven bestaat voor 90% uit niet-verlof dan hebt ge opt einde van de rit een redelijk zielig leven gehad vergeleken met een persoon die wel voldoening uit zijn werk kon halen en daar iets neergezet heeft. Ik denk dat de ene dan een heel stuk minder “geleefd” heeft dan de andere zelfs al heeft die elk jaar geskied veel landschappen gezien en veel buitenlands eten geproefd. Maar in onze samenleving is werk den duvel uiteraard.



