Weer n goeie over de mentaliteit van mijn collega's (ander team wel)
3 weken verlof genomen in de zomer.
Aangevraagd, goedgekeurd en dagen opgenomen.
Tussendoor is er een nieuwe P&O toepassing gekomen en is blijkbaar maar 1 week werkelijk geregistreerd in de nieuwe toepassing.
Al een paar x over gehad dat die best P&O eens belt daarover, ook onterecht vergoedingen voor telewerk ontvangen tijdens de verlofperiode hierdoor
Vanmorgen stuurt die persoon mij "Ik zie dat ik die 10 dagen nog altijd kan opnemen, ik kom dit jaar niet meer, fijne feesten" en "ik zal wel zien of ze er volgend jaar iets van zeggen of merken"
Op zich niet mijn probleem, maar zegt wel wat over de mentaliteit van sommige.