Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, kan ook al boeken schrijven over die 5 jaar planning.Of kerels die simpelweg slecht kunnen liegen. Nog eentje: Patrick kon niet komen omdat zijn bomma is overleden. Maar die zat al aan zijn derde bomma. Enfin, misschien dat die vier lesbische bomma's had maar toch ...
.Is het normaal dat ouders dan de privé nr van de leerkracht hebben? Als je een klas van 20 à 25 leerlingen hebt, is dat toch vragen om problemen. Ik zou proberen alles via mail af te handelen, en als het echt dringend is moeten ze maar de algemene tel nr van de school gebruiken.Mijn vrouw staat in het onderwijs en ouders kunnen berichtjes sturen, maar als het in het weekend gebeurt krijgen die eerst een melding dat ze de rust van de leerkrachten moeten respecteren en enkel iets moeten sturen als het HEEL dringend is. Anders krijgen die de optie om een uitgesteld bericht te sturen dat pas maandag om 7u30 wordt doorgestuurd. Vaak sturen die ouders alsnog iets "dringend" door en vaak omwille van futiliteiten. Dat continu bereikbaar zijn is een vergif.
Het contact verloopt via een onlineplatform, niet via de privé-GSM. Daar werd mijn vrouw voor gewaarschuwd: geef die niet door, want dan heb je het vlaggen voor de rest van het schooljaar. Maar je kan 24/7 wel vragen doorsturen via dat onlineplatform en daar krijgt ze melding van.Is het normaal dat ouders dan de privé nr van de leerkracht hebben? Als je een klas van 20 à 25 leerlingen hebt, is dat toch vragen om problemen. Ik zou proberen alles via mail af te handelen, en als het echt dringend is moeten ze maar de algemene tel nr van de school gebruiken.
Dus da's dan een firma waar je altijd mee samenwerkt, en die van elke blok bijhoudt welk type en welk lettertype e.d?Omdat dat een specifiek type moet zijn met een bepaald lettertype en ik da niet zelf voor elke blok ga uitzoeken welk type da is en welk lettertype.
Daar ben ik veel te veel tijd mee kwijt.
Dus da's dan een firma waar je altijd mee samenwerkt, en die van elke blok bijhoudt welk type en welk lettertype e.d?
zelfde bij mijn ex, zij werkt voor een CVO en die leerkrachten stuurde soms om 23 's avonds nog. Had ze verlof? F*ck u verlof, was echt op zot van te wordenMijn vrouw staat in het onderwijs en ouders kunnen berichtjes sturen, maar als het in het weekend gebeurt krijgen die eerst een melding dat ze de rust van de leerkrachten moeten respecteren en enkel iets moeten sturen als het HEEL dringend is. Anders krijgen die de optie om een uitgesteld bericht te sturen dat pas maandag om 7u30 wordt doorgestuurd. Vaak sturen die ouders alsnog iets "dringend" door en vaak omwille van futiliteiten. Dat continu bereikbaar zijn is een vergif.
Ma how zeg! 10 maand verlof!Mijn automatic reply vergeten aan te passen waardoor er nu al een hoop antwoorden verstuurd zijn met dat ik op verlof ben en ik 3 september terug ben.![]()

Deo opspuiten en subtiel vragen of hij ook wat wilt, muntje nemen en vragen of hij er ook 1 moet hebben, tanden poetsen en vragen of hij ook een borstel en tandpasta moet hebben. Zeggen dat je gaat douche en vragen of hij ni mee wilt komen douche,... mogelijkheden genoeg.Een collega van mij is extreem onverzorgd. Soms stinkt die uren in de wind. Vandaag was het weer van dat. Ik kon diens geur echt niet meer aan. Ik krijg er hoofdpijn van, het neemt mijn eetlust weg en ik krijg er een onaangenaam gevoel van. Voor mij is dit een 'probleem' dat snel voorbij zal zijn gezien mijn nakende transfer, maar het loopt de spuigaten uit en ik vind dat die persoon echt hulp nodig heeft.
Ik wil die wel helpen, maar heb geen idee hoe ik een gesprek in die richting kan krijgen. Eerlijk in het gezicht zeggen: "Sorry dat ik het moet zeggen, maar je bent echt heel vies en je stinkt zo hard dat ik onlangs een ganse dag op kantoor met een knoop in mijn maag zat. Kan je jezelf eens wat vaker wassen en je wat beter verzorgen?" zie ik mij niet doen, wat de aanleiding ook moge zijn.
Ik zou die persoon er wel onder 4 ogen over aanspreken.Een collega van mij is extreem onverzorgd. Soms stinkt die uren in de wind. Vandaag was het weer van dat. Ik kon diens geur echt niet meer aan. Ik krijg er hoofdpijn van, het neemt mijn eetlust weg en ik krijg er een onaangenaam gevoel van. Voor mij is dit een 'probleem' dat snel voorbij zal zijn gezien mijn nakende transfer, maar het loopt de spuigaten uit en ik vind dat die persoon echt hulp nodig heeft.
Ik wil die wel helpen, maar heb geen idee hoe ik een gesprek in die richting kan krijgen. Eerlijk in het gezicht zeggen: "Sorry dat ik het moet zeggen, maar je bent echt heel vies en je stinkt zo hard dat ik onlangs een ganse dag op kantoor met een knoop in mijn maag zat. Kan je jezelf eens wat vaker wassen en je wat beter verzorgen?" zie ik mij niet doen, wat de aanleiding ook moge zijn.

En ik, zoals ik al aanhaalde, niet. Thanks but no thanks voor de raad. Ik zou het ook graag hebben wanneer dit tegen mij gezegd wordt, maar verwacht niet dat een collega dat zou doen. Ik hoop dat de mensen met wie ik een inniger contact heb dan een collega die hoogstens eens op een meter van mij komt dat veel eerder opmerken en melden dan die collega.Ik zou die persoon er wel onder 4 ogen over aanspreken.
Wie weet wat is de reden dat die stinkt, misschien heeft die het ook gewoon niet door, …
Ik zou dat graag hebben als men mij daar privé even attent op zouden maken als ik stink en het niet zou doorhebben!![]()
Dat is extreem moeilijk en delicaat, zo'n gesprek. We hadden vroeger ook een chauffeur met een héél pertinente lijfgeur en na lang twijfelen is daar een gesprek over geweest waar het ging om een medisch probleem, maar dat schoot bij hem ook in het verkeerde keelgat. Er is geen goede manier om dat aan te pakken.Een collega van mij is extreem onverzorgd. Soms stinkt die uren in de wind. Vandaag was het weer van dat. Ik kon diens geur echt niet meer aan. Ik krijg er hoofdpijn van, het neemt mijn eetlust weg en ik krijg er een onaangenaam gevoel van. Voor mij is dit een 'probleem' dat snel voorbij zal zijn gezien mijn nakende transfer, maar het loopt de spuigaten uit en ik vind dat die persoon echt hulp nodig heeft.
Een vriend van mij gaf leiding aan iemand met dezelfde problemen als jij aanhaalt, en die heeft dan effectief eens onder vier ogen gezegd hoe het zat, waarna dat beterde (ging dan over het zelf niet meer merken en bezwete kledij blijven dragen/te weinig douchen ofzo).En ik, zoals ik al aanhaalde, niet. Thanks but no thanks voor de raad. Ik zou het ook graag hebben wanneer dit tegen mij gezegd wordt, maar verwacht niet dat een collega dat zou doen. Ik hoop dat de mensen met wie ik een inniger contact heb dan een collega die hoogstens eens op een meter van mij komt dat veel eerder opmerken en melden dan die collega.
Zoiets zeggen tegen mensen met wie ik een goeie band heb, vind ik niet lastig. Zoiets zeggen tegen mensen die ik vaak zie maar met wie ik eigenlijk geen band heb, is een ander paar mouwen.
Ook los van dit verhaal zal ik blij zijn als ik van die collega 'verlost' ben.
Een collega van mij is extreem onverzorgd. Soms stinkt die uren in de wind. Vandaag was het weer van dat. Ik kon diens geur echt niet meer aan. Ik krijg er hoofdpijn van, het neemt mijn eetlust weg en ik krijg er een onaangenaam gevoel van. Voor mij is dit een 'probleem' dat snel voorbij zal zijn gezien mijn nakende transfer, maar het loopt de spuigaten uit en ik vind dat die persoon echt hulp nodig heeft.
Met de nuance dat veel zweten niet per se leidt tot stinken. Een dagelijkse douche is dan wel essentieel natuurlijk.Klinkt bekend - met dezelfde situatie geconfronteerd geweest:
- belangrijk is dat je 100% zeker bent dat de oorzaak grotendeels te vinden is bij verzorging, iemand die veel zweet kan dat slechts deels compenseren met hygiëne bvb.