Oldskooler
Well-known member
En dan nog eens dat hun toegangen voor geen meter in orde zijn.Consultants (lees: pas afgestudeerden) die via hun ‘pooierbedrijf’ aangenomen worden en dan door hun interne leidinggevende in uw projectteam worden gedropt. Ze kennen niks, ze kunnen niks, de meesten doen niks en ze kosten handenvol geld. Als ze daarnaast nog de lokale taal niet machtig zijn wordt het helemaal een frustratie.
Zinloze tijds- en geldbesteding.
Mag je dan ook nog eens regelen.
Idd, ook vaak meegemaakt in een vrij ver verleden.
Zelfs 2 dagen op voorhand aangekondigd: "ja je krijgt wat consultants bij." *drop en trek uw plan er mee*
Geld cashen via die mannen is het enige wat die bazen interesseert.
Bazen die als externe in het organogram staan, met hun eigen bedrijfjes achterliggend.
Bam meteen die tickets gesloten als solved. 


