Green Mamba
Well-known member
Wanneer de muur bij de buren gesloopt wordt zodat er weer licht in zijn ziel schijnt.Wanneer komt die jongen terug?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer de muur bij de buren gesloopt wordt zodat er weer licht in zijn ziel schijnt.Wanneer komt die jongen terug?
Dit dus. Niets zo hatelijk als iemand die out of the blue met Teams begint te bellen naar u. Met een klassieke telefoon kan je dit niet vergelijken omdat de hoorn opnemen een pak sneller gaat dan in paniek die headset die op tafel ligt op je hoofd te zetten, de micro uit te klappen, en dan de muis terug pakken om de oproep te aanvaarden. Instant stressmomentje om de oproep niet te missen met al dat tijdverlies.Ik neem die calls dan ook nooit op behalve van mijn baas of n+2
Of.. je klikt gewoon op het telefoontje, veel sneller om een teams call op te nemen dan mijn gsm uit mijn zak te vissen.Dit dus. Niets zo hatelijk als iemand die out of the blue met Teams begint te bellen naar u. Met een klassieke telefoon kan je dit niet vergelijken omdat de hoorn opnemen een pak sneller gaat dan in paniek die headset die op tafel ligt op je hoofd te zetten, de micro uit te klappen, en dan de muis terug pakken om de oproep te aanvaarden. Instant stressmomentje om de oproep niet te missen met al dat tijdverlies.
Uit beleefdheid stuur ik altijd eerst een berichtje met de vraag of ik eens kan bellen, en wanneer het eventueel beter zou passen. Maar helaas heeft niet iedereen dat inzicht.

Tja, als je in een global team zit zoals ik dan wordt er toch wel effectief zo naar gekeken -> ik ga in januari 10-11% extra loon krijgen en de rest niet... ik kan perfect begrijpen dat mijn baas dit als opslag ziet.HR-verantwoordelijke die verkondigt dat het personeel al 10% opslag heeft gehad dit jaar door de indexaties.
Hemeltergend om te horen. Index vs opslag iemand ?
Is ook gewoon logisch natuurlijk.Zeggen ze bij ons ook altijd. En dan verbaast dat er zoveel volk vertrekt![]()
Dat schrijf ik toch? Ik neem de muis terug vast om op het telefoontje te klikken op het scherm. Gsm heeft hier niets mee te zien.Of.. je klikt gewoon op het telefoontje, veel sneller om een teams call op te nemen dan mijn gsm uit mijn zak te vissen.
Mijn punt was dat die headset ofwel op je hoofd kan zitten, je iets anders dan een headset kan gebruiken, etc. Persoonlijk gebruik ik een jabra connect 4sDat schrijf ik toch? Ik neem de muis terug vast om op het telefoontje te klikken op het scherm. Gsm heeft hier niets mee te zien.
En als je met het telefoontje verwijst naar de knop op de headset: dat werkt soms averechts omdat mijn Jabra Bluetooth headset met meerdere toestellen verbonden is. Ik ben aan het bekijken om van dat onding af te stappen naar een klassieke bekabelde setup met mengpaneel zodat ik volledige controle heb.
Nog altijd beter dan dat hem moet verkondigen dat er 10 procent ontslag is door de indexaties.HR-verantwoordelijke die verkondigt dat het personeel al 10% opslag heeft gehad dit jaar door de indexaties.
Hemeltergend om te horen. Index vs opslag iemand ?
Dan liever die 10% verhoging en dan daarna mijn ontslag wegens de indexatie.Nog altijd beter dan dat hem moet verkondigen dat er 10 procent ontslag is door de indexaties.
Waar blijft deze mythische zak geld toch altijd maar?Ik heb dan nog de ontslagvergoeding,
Waar blijft deze mythische zak geld toch altijd maar?
Doorgaans: "Hey, je wordt ontslagen. Je opzegtermijn gaat maandag in!"
BG'ers: woohoow, ik ga een zak geld krijgen!
Euh...neen. Je krijgt je loon tijdens je opzegtermijn.
@JPV zijn er eigenlijk cijfers van hoeveel % zijn opzegtermijn wel/niet moet doen?

Als je geen opzegtermijn moet doen. Anders kan je daar naar fluiten.Betaalde vakantie dus
Tenzij je rap nieuw werk vind, in dat geval is het kassa kassa.
Nog nooit gezien.
@JPV zijn er eigenlijk cijfers van hoeveel % zijn opzegtermijn wel/niet moet doen?
In de huidige setting geef ik u gelijk. Maar ik geloof dat er mogelijk andere tijden zitten aan te komen.Dan liever die 10% verhoging en dan daarna mijn ontslag wegens de indexatie.
Ik heb dan nog de ontslagvergoeding, de werkloosheidsvergoeding erna en tijd om een andere job te zoeken. En men schreeuwde om werknemers een tijdje terug ;p.
Wou dat het waar was. Opzeg gehad met een opzegtermijn van 11 maanden en ze volledig mogen uitdoen met daarbij alles proberen te zoeken om u een ontslag voor dwingende reden te geven.Betaalde vakantie dus
Tenzij je rap nieuw werk vind, in dat geval is het kassa kassa.
Nog nooit mijn opzegtermijn moeten uitdoen.Waar blijft deze mythische zak geld toch altijd maar?
Doorgaans: "Hey, je wordt ontslagen. Je opzegtermijn gaat maandag in!"
BG'ers: woohoow, ik ga een zak geld krijgen!
Euh...neen. Je krijgt je loon tijdens je opzegtermijn.
.In de huidige setting geef ik u gelijk. Maar ik geloof dat er mogelijk andere tijden zitten aan te komen.