ThekillingGoku
Well-known member
Probleem voor binnen een maand. Nu even 4w 'disconnecten' & vergeten.Mijn verlof moet nog beginnen en ik ben al opgejaagd voor de dag dat ik terug keer.
Verlof tot begin oktober. Als ik terug ben begin ik met een opleiding intern (alleen geen idee welke dagen die opleiding is)
Intussen zie ik al dat men bezig is met een planning voor oktober en mij lustig aan het inplannen is (aahja want ik heb geen datums kunnen doorgeven)
1 van die opleiders dan maar gemaild of er al zicht op de datums is -> "deze info zal binnenkort per mail worden doorgegeven"
Dus ik ga volgende week in verlof tot 3 oktober, dan ga ik terugkeren en zien dat die opleiding wss die dag of de dag erop begint, maar dat ze me ook hebben ingepland voor andere zaken (waar ik dan hoogst waarschijnlijk zelf oplossingen moet voor gaan zoeken of wisselen)
Intussen is iedereen gewoon bezig met zijn eigen ding en wil er niemand luisteren
Gaat leuk worden
Als er na 't verlof conflicten in de planning zijn ... jah ... iemand zal dan uit de boot vallen & een cancellation/reschedule in z'n bus krijgen eh.
Da's dan pretty much 't probleem van zij die de conflicten in boeken. Ook al is het momenteel nog een kwestie van 'ik weet dat er iets tussen komt, maar nog niet exact wanneer', wat uiteraard wat ambetant is.
Geef aan die opleiding gasten gewoon door dat ze de planning niet enkel naar jou door mailen, maar ook naar iedereen die planning doet tijdens uw verlof.
Ik ga daar dan ook redelijk licht over na m'n verlof. Al zeker als ik op voorhand het conflict aangegeven heb, dan is het gewoon 'not my problem ... you deal with it!'.