Reverz
Well-known member
Die mail waar ik een paar weken geleden over klaagde die per ongeluk naar een user groep met 2182 leden gestuurd werd... met daarop een 35 reply all's.
Wel, vandaag is er iemand in geslaagd van 2 weken na datum (vermoedelijk kwam die uit verlof) hier toch nog eens op te antwoorden dat die mail toch wel niet aan haar moest geadresseerd zijn en van haar aub te verwijderen uit de maillist. Waarna er 25 anderen het nodig vonden om hier ook nogmaals op in te pikken dat het ook niet voor hen is. Incl. Project Managers & the works...

en zelfs een directe collega die al eens bij die eerste 35 had gezeten. Genant, ik kan die mens gewoon niet meer in zijn ogen aankijken... ik schaam mij in zijn plaats.
Eén van de collega's probeerde iets duidelijk te maken met onderstaand antwoord, maar ik heb niet de indruk dat het veel hielp.
Wel, vandaag is er iemand in geslaagd van 2 weken na datum (vermoedelijk kwam die uit verlof) hier toch nog eens op te antwoorden dat die mail toch wel niet aan haar moest geadresseerd zijn en van haar aub te verwijderen uit de maillist. Waarna er 25 anderen het nodig vonden om hier ook nogmaals op in te pikken dat het ook niet voor hen is. Incl. Project Managers & the works...

en zelfs een directe collega die al eens bij die eerste 35 had gezeten. Genant, ik kan die mens gewoon niet meer in zijn ogen aankijken... ik schaam mij in zijn plaats.Eén van de collega's probeerde iets duidelijk te maken met onderstaand antwoord, maar ik heb niet de indruk dat het veel hielp.