Deze week mijn opstart in verkeerde ploeg opgestart, hebben mij dan maar wat alternatief werk gegeven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, ik heb er op zich niks tegen dat mensen zich daar mee bezighouden. Maar om dat nu aan iedereen op te dringen voor de groepsgeest of zo... dat werkt eerder contraproductief bij mij.Hahahahaha. My god. Wie komt er nu af met zo'n zever. Dat draagt echt 0,0 bij aan de productiviteit . Weer iemand dat tekort had aan eigen ideeën.
Ik zou daar toch een beetje mee oppassen in die sector met 100% thuiswerken.Bij software development gaat thuiswerk hopelijk eeuwig de standaard zijn. paar dagen op kantoor misschien max. Ik heb te vaak het gevoel voor niets naar kantoor te gaan.

Heerlijk productief om zo naar kantoor te gaan. Hier ook elke keer problemen met kabels of andere randapparatuur die je dan nog moet testen.Op kantoor en weer een halfuur tijd verloren met mijn laptop op het scherm aan te sluiten. De kabels hier maken niet goed contact en zijn heel gevoelig bij de minste beweging, ik ben niet de enige die er last van ondervindt.![]()

Hiervoor neem ik steeds mijn eigen draadloos toetsenbord mee. Hoef ik me ook geen zorgen te maken om welke vuile vingers er al hebben aan gewerkt.Hier is het altijd een zoekttocht naar een azerty/querty toetsenbord. Die zitten zowat verspreid over alle computer, maar elke werkplek heeft dus maar 1 toetsenbord. Het is verplicht om een werkplek te reserveren, maar je weet dus nooit welk toetsenbord je daar gaat terugvinden.
Wij hebben op kantoor 1 kabel die we moeten insteken (die ook fungeert als oplaad kabel) en dan is onze laptop geconnecteerd met de 2 grote schermen en keyboard die daar voorzien zijn. Nog nooit problemen mee gehad gelukkigWij hadden tot het vorige model laptops nog een handige docking waar je de laptop gewoon kon in klikken.
Met het nieuwe model kan je zes kabels insteken en terug uittrekken als je de laptop mee wilt nemen in een vergadering...

Op kantoor en weer een halfuur tijd verloren met mijn laptop op het scherm aan te sluiten. De kabels hier maken niet goed contact en zijn heel gevoelig bij de minste beweging, ik ben niet de enige die er last van ondervindt.![]()

Ik bezig nog steeds liefst m'n laptop keyboard. 'k Sleep tegenwoordig al weer een hele tijd 2 laptops mee (dus 2 laders ook), no tnx dat ik nog eens wat extra hardware moet mee slepen.Hiervoor neem ik steeds mijn eigen draadloos toetsenbord mee. Hoef ik me ook geen zorgen te maken om welke vuile vingers er al hebben aan gewerkt.

Niet echt een ergernis, maar...
Collega stuurde tijdens mijn vakantie een mail naar een leverancier met vraag om verdere info.
Tot vandaag heb ik hierover geen terugkoppeling gekregen. Ik wil een herinneringsmail sturen, dus open de oorspronkelijke mail.
U reageert niet op de meest recente mail. Klik hier om die te openen.
*Opent meest recente mail*
Re: afwezigheid
Beste
Ik ben afwezig van 30/12/19 tot 07/01/20
![]()
![]()
![]()
![]()
En nochtans heeft die persoon in juni nog mails naar ons zitten sturen.
Leverancier:
De federale overheid.![]()
Verklaart. Alles.
Denk ik ook, maar 2,5 jaar vind ik nu wel heel raar.Die heeft haar datum vergeten aan te passen van haar automatische mail. Had ik bijna ook voor in mijn verlof. Maar ik test het altijd eens uit door een mail te sturen naar mezelf.
Velen die gewoon die template zitten hebben in hunnen Outlook & die gewoon 'aan/af' zetten als ze in verlof gaan.Denk ik ook, maar 2,5 jaar vind ik nu wel heel raar.
De vorige keer dat de persoon verlof nam is misschien al 2,5 jaar geleden :ODenk ik ook, maar 2,5 jaar vind ik nu wel heel raar.
Bij de overheid?De vorige keer dat de persoon verlof nam is misschien al 2,5 jaar geleden :O