Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Ik ben blij dat dat gelebber sinds corona helemaal weg is bij ons.
Bij mijn madam op het werk tijdens volle corona.
De walen komen met het mondmasker toe. Gaan naar de collega's, schuiven mondmasker naar beneden om iedereen een bees te gaan geven... schuiven mondmasker weer naar boven. :unsure:
Dat in volle coronatijd... en nee ze werkt niet in de beschutte werkplaats.
 
Vreemd dat er nog zoveel mensen op de bureau moeten gaan zitten, thuiswerk zou nu toch ondertussen wat meer ingeburgerd moeten zijn.

Bij ons is het meestal max 2 dagen in de week naar de bureau. En elke afdeling heeft andere dagen van de week dus als je naar de bureau gaat heb je meer dan genoeg plaats om ver genoeg van andere collegas te zitten zodat ze u niet heel dag zitten te irriteren lol
1 dag per week ook maar hier, hoor. :)
 
Vreemd dat er nog zoveel mensen op de bureau moeten gaan zitten, thuiswerk zou nu toch ondertussen wat meer ingeburgerd moeten zijn.

Bij ons is het meestal max 2 dagen in de week naar de bureau. En elke afdeling heeft andere dagen van de week dus als je naar de bureau gaat heb je meer dan genoeg plaats om ver genoeg van andere collegas te zitten zodat ze u niet heel dag zitten te irriteren lol
Gisteren nog eens door Diegem gereden en ze zijn daar volop megakantoorgebouwen voor enkele 1000'n mensen aan het neerpoten. Ik zou net verwachten dat er kantoorgebouwen zouden leegstaan met dat thuiswerk.
 
Vreemd dat er nog zoveel mensen op de bureau moeten gaan zitten, thuiswerk zou nu toch ondertussen wat meer ingeburgerd moeten zijn.

Bij ons is het meestal max 2 dagen in de week naar de bureau. En elke afdeling heeft andere dagen van de week dus als je naar de bureau gaat heb je meer dan genoeg plaats om ver genoeg van andere collegas te zitten zodat ze u niet heel dag zitten te irriteren lol
Ik moet niks, maar soms moet ik daar zijn als ik in het warehouse moet zijn ofzo :p
 
Ik moet niks, maar soms moet ik daar zijn als ik in het warehouse moet zijn ofzo :p
Ieder heeft zijn eigen reden om wel of niet te komen, valt soms hard op hoe sommige kliekjes ofwel beiden op de bureau zitten of geen van beide als 1 van de 2 op verlof is bijvoorbeeld.
 
Ieder heeft zijn eigen reden om wel of niet te komen, valt soms hard op hoe sommige kliekjes ofwel beiden op de bureau zitten of geen van beide als 1 van de 2 op verlof is bijvoorbeeld.
Daar hou ik mij allemaal niet mee bezig. Ben ook wel freelancer dus heb niet echt een team.
 
Daar hou ik mij allemaal niet mee bezig. Ben ook wel freelancer dus heb niet echt een team.
Mij ook niet maar het zijn zo van die dingen die opvallen, al is het omdat je dan minder gekwetter op de achtergrond hoort als de kliekjes er niet zijn. Maar zoals ik zei is de bureau groot genoeg om er ver genoeg vanaf te zitten dat het niet echt stoort :tongue:
 
Gisteren nog eens door Diegem gereden en ze zijn daar volop megakantoorgebouwen voor enkele 1000'n mensen aan het neerpoten. Ik zou net verwachten dat er kantoorgebouwen zouden leegstaan met dat thuiswerk.
Bedrijven zijn op zoek naar moderne, energiezuinige kantoorgebouwen, en net daar knelt het schoentje. In Zaventem Keiberg staat 50% leeg, maar die gebouwen zijn dan ook gedateerd en het eerste wat je als huurder eigenlijk moet doen is strippen en isoleren. Geen wonder dat veel bedrijven daar hun neus voor optrekken.

Ze zijn dan ook bezig met het afbreken van die oude krotten: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03/14/aannemer-sloopt-twee-oude-kantoorgebouwen-op-de-keiberg/
 
thuiswerk is toch alweer een ding uit het verleden?

en plus, ze gaan niet iedereen 100% laten thuiswerken he, je moet nog altijd gebouwen voorzien voor wanneer er volk aanwezig is, en dus ook voor wanneer iedereen er is.
 
thuiswerk is toch alweer een ding uit het verleden?

en plus, ze gaan niet iedereen 100% laten thuiswerken he, je moet nog altijd gebouwen voorzien voor wanneer er volk aanwezig is, en dus ook voor wanneer iedereen er is.
Goh, wij hebben nog steeds de keuze hoe vaak we naar kantoor komen. Alles tussen 0 en 100%.
In de veronderstelling dat nooit iedereen naar kantoor zal komen hebben ze al één van de twee verdiepingen die gehuurd werden geannuleerd. Bijgevolg moet je wel telkens een plek reserveren. En dat werkt voorlopig nog steeds heel goed.
 
Project met problemen al van in maart of zo. Klant zegt nu dat hun klant begint te dreigen met boetes en dat ze die gaan doorrekenen. Van alle problemen is er geen enkel dat door ons veroorzaakt is... Eerst de bestelling verkeerd door onze klant (2 fouten), dan de leverancier die een fout maakt, ... Ik zit daar dan wel over te stressen.
 
Collega die dinsdag terug zou beginnen na 3 weken verlof.

10h nog altijd niet gezien en liet zelf niets horen. Zelf gebeld, ging ervan uit dat ze nog een dag verlof had. Ipv dan nog af te komen neemt ze nog een dag verlof.

Vandaag laten weten op 5h per bericht dat ze hoogstwaarschijnlijk niet komt, wegens ziekte, ze gaat naar de dokter gaan. Doktersbriefje tot eind van de week.

De hele weekplanning is gemaakt op basis van haar aanwezigheid. Bijkomend zijn er 3 collega's nog op verlof, 1 ziek gevallen. Waardoor we met 4 man alle intakes moeten behandelen, dossiers van de afwezigen moeten opvolgen en nog uw eigen dossiers managen. Tof ze.
 
De hele weekplanning is gemaakt op basis van haar aanwezigheid. Bijkomend zijn er 3 collega's nog op verlof, 1 ziek gevallen. Waardoor we met 4 man alle intakes moeten behandelen, dossiers van de afwezigen moeten opvolgen en nog uw eigen dossiers managen. Tof ze.
Zo te horen bevalt de nieuwe werkplek reuze mee.
 
Inderdaad lastig wanneer mensen hun ziekte niet vooraf inplannen zodat je daar rekening mee kan houden.
Laten we zeggen dat ze er beter over kon communiceren, dan nu.

Als je gisteren zegt niets aan de hand en tot morgen en vandaag zegt ik voel me al 3 dagen ziek, nadat men tegen je zegt dat je op het werk wordt verwacht ipv thuiswerk door onderbezetting. Mag ik toch wat gefrustreerd zijn omdat ik er morgen zo goed als alleen voor sta. Maar er wordt wel verwacht dat ik de dringende intakes de dag zelf behandel, alle vragen van collega hun dossiers bekijk en mijn eigen dossiers verder afwerk.
 
Laten we zeggen dat ze er beter over kon communiceren, dan nu.

Als je gisteren zegt niets aan de hand en tot morgen en vandaag zegt ik voel me al 3 dagen ziek, nadat men tegen je zegt dat je op het werk wordt verwacht ipv thuiswerk door onderbezetting. Mag ik toch wat gefrustreerd zijn omdat ik er morgen zo goed als alleen voor sta. Maar er wordt wel verwacht dat ik de dringende intakes de dag zelf behandel, alle vragen van collega hun dossiers bekijk en mijn eigen dossiers verder afwerk.
Niks gaat je tegenhouden om morgen ook ziek te vallen door een mentale breakdown. 🤷‍♂️
 
Terug
Bovenaan