Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plus long, plus con

In de Duitse academische wereld hebben proffen ook enorm veel afkortingen in hun titels staan. En die zijn allemaal heel belangrijk hoor!
ik voel mij persoonlijk geviseerd met deze comment
deftig gekleed zijn op het werk betekent niet dat ik een stok in mijn poep heb bij het aanspreken van mensen via e-mail
"geachte" moet dood
Ik zou gewoon domme boomer moppen maken in de trend van "Hey, ik zie in je signature dat je ook van bent van infrarood. Wat vind jij er zo tof aan?"Ik mail soms mensen die het niet kunnen laten van "Ir" in hun signature te zetten, ik negeer dat ook altijd. Bij een 1e contact is het "beste" maar nadien meestal "goedemiddag <naam>".
soms voor de gein doe ik een 'edel geachte', laatst naar een notaris."geachte" moet dood
'

.Ze gaan het toch doen, er gaan schijte veel problemen zijn, en gij gaat met een (zure) glimlach op uw bureau zitten omdat uw voorspelling uitkomt.Sales die twee orders wil laden op 1 boot en vermengd over dezelfde compartimenten; technisch hetzelfde product maar het ene order voor de variant waar extra kwaliteitsgaranties gelden (en dus hogere prijs) en het andere order voor de “gewone” variant aan lagere prijs. Dat is vragen om problemen met certificatie en douane dus we weigeren dat niet-gescheiden te laden.
Stuurt die van sales een stuk uit een mail door waar uit moet blijken dat we dat jaren geleden wel zo gedaan hebben. Maar daar is duidelijk op te zien dat de oorspronkelijke mail aangepast is (zelfs in ander lettertype) en dat “bewijs” dus gewoon vervalst is.
Ik vermoed dat sales in een andere fysieke locatie zit omdat die anders teveel kletsen zouden krijgen.

Ik zou ze allemaal invullen gewoon om zeker te zijnJa daar ga ik me niet aan wagenKunt ge nooit helemaal zeker van zijn hoe ze zich identificeren.
Nu was ik mij aan het afvragen, als je zo iemand moet mailen, hoe is dan de aanspreking ?
Geachte Meester(es)
Beste mevrouw de advocate
Geachte mevrouw "familienaam"
Meester(es) "familienaam"
Liefste Meester

We hebben daar 1 bij ons zijn functietitel:Ivm die functietitel signatures in mails bullshit, mijn ervaring is hoe hoger de functie hoe minder signature en toestanden erbij staan.