Strijkijzer
Redactiechef
Die mag daarover toch een opmerking krijgen van u baas, op zijn minst?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die mag daarover toch een opmerking krijgen van u baas, op zijn minst?
Jij krijgt ze nog cash. Bij ons (ander pc, soortgelijke premie) storten ze die in uw groepsverzekering. Daar ben je helemaal niks mee (als 20'er).Krijgen zonet een mail van bouw unie,
jep het is weer MEI : dan krijgen alle PC200 bedienden , ik ook dus, de jaarlijkse premie van 250 euro.
waarvan ik effectief 81 euro netto aan over houd.
echt te belachelijk voor woorden dit.
mijn baas moet me wellicht hiervoor nog meer dan 250 euro betalen (want das bruto bedrag), er komen sociale lasten ook nog eens bij.
dus komt er op neer dat hij wellicht iets van een 350 euro hier voor betaalt, terwijl ik er 81 euro aan over houd. al de rest is voor vadertje staat.
hoe absurd is dit eigenlijk wel niet.
beter gewoon 250 euro aan maaltijdcheques geven.
Waarom maar 81? Je zou er 101 van moeten overhouden. Niet dat dat niet erg genoeg is, maar het probleem moeten we ook niet erger maken dan het is. Het kost je baas wrsch zo’n 330 euro ofzoKrijgen zonet een mail van bouw unie,
jep het is weer MEI : dan krijgen alle PC200 bedienden , ik ook dus, de jaarlijkse premie van 250 euro.
waarvan ik effectief 81 euro netto aan over houd.
echt te belachelijk voor woorden dit.
mijn baas moet me wellicht hiervoor nog meer dan 250 euro betalen (want das bruto bedrag), er komen sociale lasten ook nog eens bij.
dus komt er op neer dat hij wellicht iets van een 350 euro hier voor betaalt, terwijl ik er 81 euro aan over houd. al de rest is voor vadertje staat.
hoe absurd is dit eigenlijk wel niet.
beter gewoon 250 euro aan maaltijdcheques geven.
Toen ik die premie voor het eerst kreeg, vergeleek ik met het jaar ervoor ook in mei. Evenveel dagen gewerkt toen.. en het kwam neer op een verschil van amper81 euroWaarom maar 81? Je zou er 101 van moeten overhouden. Niet dat dat niet erg genoeg is, maar het probleem moeten we ook niet erger maken dan het is. Het kost je baas wrsch zo’n 330 euro ofzo
Mja,Toen ik die premie voor het eerst kreeg, vergeleek ik met het jaar ervoor ook in mei. Evenveel dagen gewerkt toen.. en het kwam neer op een verschil van amper81 euro
Al vrijgelaten?2 dagen op training. Gisteren 100 vd 200 pagina's cursus afgewerkt.
Half 5 en we zitten nog maar aan pagina 150.... ik zit hier om middernacht nog.
Ja gelukkig wel. Damn zeg. Zware kost zenne azo 2 dagen droge theorie.Al vrijgelaten?
Toch geforceerd om te gaan. Ik ben hier tot 14h minstens. Straks nog een rit van 2,5h.Ik begin vannochtend bij de klant. Waarschijnlijk tot 18h hier en dan nog uur naar huis rijden. Morgen waarschijnlijk rond 13h gedaan hier.
Krijg ik email van mijn baas, ja kun je morgen namiddag nog naar klant X (2.5h rijden enkel).
De oude ik zou ja hebben gezegd en die dag thuis gekomen zijn rond 20h. Maar die ‘2-3h’ Morgen namiddag is recup van dag ervoor + administratieve werktijd. Waar ik zeker nog ruim over mijn 8h per dag zit.
Niet mijn keuze om mij niet op te leiden en mij als enige medewerker aan te aanstellen die verantwoordelijk is voor een hele lijn van producten. Zo blij als ik volgende maand eindelijk weg ben van hier.

Verrekeningsvoorstel -> Kassa Kassa, want dat is aan een aangepaste prijs.maar zijn plannen komen daarmee niet overeen. Dat zal weer wat worden...
Ik ben van hetzelfde idee hoor, maar ik ken die grote aannemers al. Beetje dreigen en spierballen rollen omdat zij toch maar niet zouden moeten betalen.Verrekeningsvoorstel -> Kassa Kassa, want dat is aan een aangepaste prijs.
not my problem.
Ik ken die grote aannemers ook.Ik ben van hetzelfde idee hoor, maar ik ken die grote aannemers al. Beetje dreigen en spierballen rollen omdat zij toch maar niet zouden moeten betalen.