Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Die 4 dagen zorgt ervoor dat het kan zijn dat je niet meer verzekerd bent.

Lees eens deze site, met specifiek dan nog dit stukje: "Informatieplicht mbt individuele verderzetting"

Als je werkgever dit niet gedaan heeft, kan je het mss nog rechttrekken. Gaat het over een groot bedrag? Dan is het zeker de moeite.
dat hebben ze inderdaad niet gedaan.
goja, groot bedrag, 1 spoedopname met operatie en 1 dagopname met operatie, voor 20 euro ga ik daar waarschijnlijk niet vanaf zijn :unsure:
zal ze er zowiezo mee confronteren want er moeten nog wat zaken geregeld worden...
bedankt voor de info allessinds.

goja, groot bedrag, 1 spoedopname met operatie en 1 dagopname met operatie, voor 20 euro ga ik daar waarschijnlijk niet vanaf zijn :unsure:
zal ze er zowiezo mee confronteren want er moeten nog wat zaken geregeld worden...
ik zou eerst wel zorgen dat je opnieuw verzekerd bent mét terugwerkende kracht. En indien het over een groot bedrag gaat, hen in gebreke stellen.

ik zou eerst wel zorgen dat je opnieuw verzekerd bent mét terugwerkende kracht. En indien het over een groot bedrag gaat, hen in gebreke stellen.

ik heb reeds een nieuwe job die vanaf 7 juni start, dus ik ben vanaf dan wel terug opnieuw verzekerd. Ik ga eens informeren of die verzekering met terugwerkende kracht mogelijk is, maar dat betwijfel ik.

ik heb reeds een nieuwe job die vanaf 7 juni start, dus ik ben vanaf dan wel terug opnieuw verzekerd. Ik ga eens informeren of die verzekering met terugwerkende kracht mogelijk is, maar dat betwijfel ik.
Had je voor je huidige job een andere job met hospitalisatieverzekering?

Als je geen individuele kamer genomen hebt, dekt de ziekenkas bijna alles. Niet te ver vooruit lopen. 😊

Al 35 min aan het wachten op de start van een overleg. Natuurlijk staat mijn agenda vandaag zo ingepland dat de overlegmomenten mooi op elkaar volgen...

Weer geen FUCK focus, ben al bijna 30 minuten geconcentreerd bezig geweest met werken. 😭

Eind deze week eens bespreken om toch ginder te gaan werken. Is een tijdelijk contract en eigenlijk hebben ze geen plaats voor mij in de zaak zelf, wel in hun privé. Ze hadden het al eerder aangeboden dat ik daar gerust mag werken, maar dacht dat het comfort van de eigen woning toch beter zou zijn. Niet op deze manier, neen! 😬

Edit: en dat meneer fluffels zich zo komt leggen helpt ook niet. 🙈

Laatst bewerkt:
Ben ook geen fan om te doen, maar door het zelf ook niet te krijgen bedenk ik me wel eens “wat als mijn manager me plots niet meer moet, of er op een dag een ander zit die me niet kent en mijn track record niet kan zien?”

Als er jaarlijks minimaal zwart op wit staat wat je goed (en slecht) deed heb je tenminste een referentie waar het bedrijf naar kan zien en ben je toch iets beter tegen willekeur beschermd.
Wel, de jaarlijkse evaluatie is er altijd geweest natuurlijk.

Die functioneringsgesprekken is nog iets anders. 't Is een kortere interval & meer zever in pakskes.
De evaluatie had/heeft ook een 'monetaire' implicatie, zijnde 'deel 1' was evaluatie & 'deel 2' was 'hoeveel opslag krijgek'.

Wel, de jaarlijkse evaluatie is er altijd geweest natuurlijk.

Die functioneringsgesprekken is nog iets anders. 't Is een kortere interval & meer zever in pakskes.
De evaluatie had/heeft ook een 'monetaire' implicatie, zijnde 'deel 1' was evaluatie & 'deel 2' was 'hoeveel opslag krijgek'.

Bij mij heb ik mijn laatste opslag vernomen toen het ineens op rekening stond :unsure:

Nochtans bij mijn eigen team is het wel op een vast moment / jaar, heb ik een (open) gesprek en bevestig ik het achteraf nog eens op mail.

Duitsers en hun absolute standvastigheid aan de regeltjes, ook al is het slechts een formaliteit. Gründlichkeit is koppigheid.

DHL en hun rotte Indische support center. Oftewel mompelen ze zo hard dat je er geen hol van verstaat, of hun Engels heeft zoveel schimmel erop staan dat je er niets mee bent. Of vaak gewoon de combo van beiden.

DHL en hun rotte Indische support center. Oftewel mompelen ze zo hard dat je er geen hol van verstaat, of hun Engels heeft zoveel schimmel erop staan dat je er niets mee bent. Of vaak gewoon de combo van beiden.
Beeld u in dat je bij Colruyt Group werkt en die Indiërs zijn uw collega's. Die niet de schermste zijn...

Collega's die het altijd "druk-druk" hebben ondanks dat ze een pak minder dossiers hebben.
En als die dan één dag verlof hebben en ge hunne miserie moet oplossen dan komt ge er achter hoe ze door inefficiënt werken en het niet onmiddellijk grondig aanpakken van een probleem alles erger maken.
Zoals vandaag: collega is maandag door een klant op een fout gewezen. Haar gebrek aan actie zorgt ervoor dat dat vandaag een groot probleem is.

Ze zou dat doorgegeven hebben aan een andere collega: ik bel heel het kantoor af, niemand weet van iets. Dus kan ik een probleem dat op 2 minuten had opgelost geweest maandag vandaag beginnen oplossen en ben daar 1 uur mee kwijt + die klant is lastig.

Nog eens dubbel wraakroepend want ik stoor collega's niet graag in hun verlof dus ik laat die met rust, maar omgekeerd bellen ze mij altijd voor de minste scheet.

Het is dus niet moeilijk dat sommigen de hele tijd brandjes moeten blussen als ze ze zelf aansteken.

Maandag heeft ze vergadering met een blok en bezorgt ze de EPC algemene delen aan de mensen.
Die merken op dat een heel deel informatie over isolatie ontbreekt en de EPC incorrect is. Eén van die mensen gaat verkopen en het immo kantoor had het juiste nodig.
Die man had zelf pas een EPC privatief laten maken en daar stond die isolatie wel op omdat hij die gegevens had.
Hij wilde die info ook bezorgen mocht ze dat zelf niet vinden.

Blijkt nu dat ze naar de EPC opsteller enkel wat summiere plannen heeft gestuurd ipv het hele PID met alle nodige informatie, dat zijn 3 dikke mappen.
Nu, dat kan vergeten worden daar heb ik begrip. Maar als ge maandag erop gewezen wordt is het eerste wat ge doet gaan kijken of die PID mappen er niet staan.
Dan die firma contacteren en vragen of die info nog kan toegevoegd worden.

Maar ze heeft haar ervan afgemaakt door te zeggen dat een collega dat ging doen tijdens haar verlof.
Een onbestaande collega.
Nu heb ik geregeld dat die EPC firma dinsdag die mappen komt uithalen en die EPC woensdag geüpdatete is. Maar ondertussen wel ne lastige klant natuurlijk vermits ze zijn laatste mails ook niet beantwoord had.

En dan snappen ze niet waarom ik vaak met "zoveel wegkom" met mensen.
Antwoord toch gewoon op mails? Zijt vriendelijk en als ge een fout maakt, zet dat dan direct recht ipv te liegen en mensen te negeren.

Logisch dat ze u dan niet vertrouwen en gaan tegenwerken op alles én uw job een pak moeilijker wordt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan