Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet als het na 5jr nog fout is..mijn naam staat letterlijk in mijn mail adresDat is gewoon kleinzerig om nu speciaal iemand anders naam fout te spellen of totaal een andere naam pakken. Het zou veel logischer zijn als je ze er vriendelijk op aanspreekt als het vaak voorkomt dat ze je uw naam verkeer spellen.
.

Conceptueel denken, dat zou je toch mogen verwachten van een senior projectingenieur?!
Hij zal het wel al gemerkt hebben dat het mij niet aanstaat en dat ik constant tussendoor aan het typen ben.Ik vind taalkundige nonchalance van veel slordigheid getuigen, zeker als die fouten worden geschreven door mensen die hoog in rang staan. Maar het komt anderzijds ook erg betuttelend over om mensen op die fouten te wijzen.Iemand zijn naam verkeerd schrijven kan eens gebeuren. Op consistente basis is dat echt wel geen respect hebben ...
Ik ben niet 100% zeker of ik hiermee akkoord ga.Ik zit hier weer met die senior in meeting, as we speak. Over iets waar we beiden weinig over kennen. M.a.w. wat brainstormen, wat opzoeken, ... Kort gezegd: het concept duidelijk maken.
Begint die kerel op het einde van de meeting alweer alles in detail uit te werken en uit te tekenen. Terwijl we dat allemaal nog niet zeker zijn en daar nog 1000 aanvullingen en verbeteringen zullen op nodig zijn.Conceptueel denken, dat zou je toch mogen verwachten van een senior projectingenieur?!
Ik heb al 2 keer aangedrongen om de meeting te stoppen en eerst gedetailleerde informatie op te vragen vooraleer alles in detail uit te werken. Hij wil niet luisteren "en vindt het echt wel nodig om dit nu al gedetailleerder uit te tekenen".
-> Ok, feel free, maar dan luister ik nog maar met 1 oor. Maak maar uw tekeningetje. Hij is nu al een half uur aan het sukkelen, af en toe werp ik er eens een blik op en moet ik hem corrigeren. Loser.
En hoe meer mails ik hoor binnenkomen van andere projecten hoe meer ik het op mijn heupen krijg van dit tijdverlies. Hij zal het wel al gemerkt hebben dat het mij niet aanstaat en dat ik constant tussendoor aan het typen ben.
Mijn naam staat in mijn email adres en in mijn signature en NOG slagen mensen erin om in een reply mijn naam fout te schrijven. Nu weet ik hoe Nazi zich een paar dagen geleden voelde bij mijn mail.

Ik hoop nu dat uw echte naam 'Wannes' is.haha, idem hier.
Er is ooit iets mis gegaan bij mijn e-mail adressen waardoor het nu unsure-B.achternaam@... is (zogezegd ben ik de 2e Unsure in de organisatie).
De Aziaten bij ons noemen me nu dus altijd Unsure-B![]()
Heroix?Mijn manager schrijft na 10j mijn naam nog steeds consistent fout.

Daarmee zou ik kunnen leven!Heroix?![]()
Hier was het omgekeerd eind januari. Loonsverhoging al gezien op mijn loonsbrief, maar communicatie kwam pas een dag laterHopla, al wéér een beloofde loonsverhoging (inderdaad verbaal afgesproken, papieren "komen nog") niet voorzien op mijn loonfiche..
Altijd maar schone praatjes.. Hennig beu aan het geraken.

Dat zou ik precies niet zo erg vindenHier was het omgekeerd eind januari. Loonsverhoging al gezien op mijn loonsbrief, maar communicatie kwam pas een dag later![]()

Inderdaad klassiekertje, de Indiërs die u met uw achternaam (zonder Mr.) aanspreken omdat ze niet zeker zijn wat voor- of achternaam is. En dan vaak kerels die je van haar noch pluim kent. Qua onpersoonlijke conversation starter kan dat wel tellen. Doet me altijd terugdenken aan mijn schooltijd.De Aziaten bij ons noemen me nu dus altijd Unsure-B![]()
Ik denk dat dat omgekeerd even vaak gebeurt. Als ik met Aziatische collega's spreek, weet ik soms niet waar hun voornaam eindigt en achternaam begint.Inderdaad klassiekertje, de Indiërs die u met uw achternaam (zonder Mr.) aanspreken omdat ze niet zeker zijn wat voor- of achternaam is. En dan vaak kerels die je van haar noch pluim kent. Qua onpersoonlijke conversation starter kan dat wel tellen. Doet me altijd terugdenken aan mijn schooltijd.