apzoeir
Well-known member
Topic over de outlook search issues klinkt herkenbaar. Ooit ook voorgehad. Kreeg reactie van 2 IT werknemers:
- Antwoord van de eerste: "Je stuurt en krijgt teveel mails".
- Antwoord van de tweede: "Misschien moet je eens een cursus outlook volgen".
Aan onze IT dienst heb je echt compleet niets eigenlijk.
Vorige week ander probleem. Ik werk al jaren in programma 1 voor klant A en programma 2 voor klant B. Plots werkte programma 2 compleet niet meer na een of andere update binnen onze firma. Dus ik contacteer IT. Hun antwoord "ja oei, dan ga je moeten kiezen met welk programma je wil werken want de twee samen op jouw pc gaat niet". Tuurlijk IT, ik licht mijn klant wel even in dat ik van vandaag op morgen geen werk meer voor hen uitvoer omdat onze IT dienst niet in staat is iets deftig te laten werken.
- Antwoord van de eerste: "Je stuurt en krijgt teveel mails".
- Antwoord van de tweede: "Misschien moet je eens een cursus outlook volgen".
Aan onze IT dienst heb je echt compleet niets eigenlijk.
Vorige week ander probleem. Ik werk al jaren in programma 1 voor klant A en programma 2 voor klant B. Plots werkte programma 2 compleet niet meer na een of andere update binnen onze firma. Dus ik contacteer IT. Hun antwoord "ja oei, dan ga je moeten kiezen met welk programma je wil werken want de twee samen op jouw pc gaat niet". Tuurlijk IT, ik licht mijn klant wel even in dat ik van vandaag op morgen geen werk meer voor hen uitvoer omdat onze IT dienst niet in staat is iets deftig te laten werken.