Ik snap waar je naar toe wilt gaan, maar ik vind toch ook dat de tegenpartij de mail grondig moet lezen. Indien geen tijd, dan moet die de mail maar even parkeren.Wel even hier op inzoomen:
Jawel ... dat is wel uw probleem. Of toch allerminst als gij degene zijt die iemand ergens van wilt overtuigen. Dat is dat 100% uw probleem, en dan zou ge u 100% moeten aanpassen aan uw publiek.
Voel u vrij om dat niet te doen, maar uw slaagkansen zullen significant dalen.
Uiteraard zijn er enkele profielen die dagelijks 100'en mails binnenkrijgen en dan heel selectief beginnen lezen.. Maar zo'n mensen moet je dan bellen of toelichten op een meeting of als je ze f2f tegenkomt.
Ik kan best wel inschatten hoe ik mijn mail aanpas aan mijn publiek. Mijn mail gaat anders zijn naar een magazijnier vs. de CEO..
#GeldVerdienenInBelgië
), wat was je gemiddelde aanslagvoet op je laatste aanslagbiljet van de personenbelastingen?
) Enkele telefoons van hem gekregen met een bloemlezing aan complimenten, de micromanagende leidinggevende hoor ik niet meer, onnuttige taken met compleet onrealistische en onnodige deadlines blijven uit, ik krijg mijn werk gedaan binnen de normale werkuren en ik word met rust gelaten tijdens verlof, weekends, vakantie... .