Oldskooler
Well-known member
Erg.jepal de 2de keer dat ik binnen de overheid op zo'n dienst beland. De vorige keer ben ik pas na 5j vertrokken, wat me toch wel wat tijd gekost heeft om te recupereren.
Dagelijks overuren (zonder enige compensatie), gemiddeld nog 2 avonden per week aan het werk en dan nog mails/berichten in het weekend krijgen, lastiggevallen worden tijdens verlof... . Binnenkort (na corona) er nog 2u30 pendeltijd erbovenop. Dat gecombineerd met micromanagement, het ontbreken van enig nut van 3/4 van die taken. En de magische oplossing voor zaken waar ge geen tijd voor hebt is er een deadline opplakken.![]()
De zaterdag nog met een statutaire eropuit getrokken, en die klaagde dat ze echt niets te doen had

En werk vragen doet ze niet meer of ze krijgt toch maar stomme taakjes.
Maar is een dossierbeheerder, die zitten meer onder de radar hun routine te doen.
Managers, van het moment dat die eraan te pas komen...
Velen staan ver van de realiteit.
Ik denk er vaak aan om dossierbeheerder te worden. Niveau B
Vergt meer statische kennis, wetgeving wel volgen, en teren op routine tot het pensioen redelijk beschermd.
Gewoon omdat heel die IT shit (ook overheid) kunnen volhouden tot mijn 67 toch minder gemakkelijk wordt.
Laatst bewerkt:
al de 2de keer dat ik binnen de overheid op zo'n dienst beland. De vorige keer ben ik pas na 5j vertrokken, wat me toch wel wat tijd gekost heeft om te recupereren.

.

. Beide type berichten negeer ik volledig... Is niet de eerste keer dat ze probeert te hitten. Op een personeelsfeest, net toen ik daar begon te werken zei ze in hare zatte (ik nuchter) "Amaai de Gumball is toch ne schone jongen eh".