pardal
Well-known member
Klopt, maar ik kreeg te horen dat ik met outplacement in het begin maar een halve dag sollicitatie verlof mag aanvragen en dan vanaf de laatste 26 weken een hele.Daar is geen speciale aanvraag voor ofzo, als je dat bedoelt? Gewoon aanvragen zoals je gewoon velof aanvraagt. Je wel houden aan de regels binnen je opzegtermijn, natuurlijk.
Basically:
- Je volgt geen outplacementbegeleiding en hebt een opzegtermijn van 26 weken, of minder.
Dan krijg je één dag (of twee halve dagen) sollicitatieverlof per week gedurende heel je opzegtermijn.- Je volgt geen outplacementbegeleiding en hebt een opzegtermijn van meer dan 26 weken.
Dan krijg je tijdens de eerste weken van je opzegtermijn een halve dag sollicitatieverlof per week. Vanaf de laatste 26 weken heb je recht op één dag (of twee halve dagen) per week.- Je volgt outplacementbegeleiding.
Dan mag je gedurende de volledige duur van je opzeg één dag (of twee halve dagen) per week afwezig zijn. Opgelet: je moet de outplacementbegeleiding wel tijdens je sollicitatieverlof volgen. Ze komt er dus niet bovenop.
Wij moeten ons verlof digitaal aanvragen via een registratie systeem. Echter heeft men bij mij de optie om verlof aan te vragen verwijderd uit het systeem.

Ik zal het wellicht kunnen aanpassen, maar in qwerty weet ik de juiste tekens gelukkig staan dus bespaar ik me de moeite.