Wij hadden gisteren een afspraak bij de bank om ons krediet te tekenen. Zij weten goed genoeg wat dat allemaal aan papierwinkel inhoudt (krediet, schuldsaldo, brandverzekering etc) en dat dat niet op een half uurtje is afgerond. Zegt dat mens doodleuk ‘ja ik ga een nieuwe afspraak moeten inplannen want ik moet mijn kinderen van’t school ophalen’.
Op zo een moment ben je als klant not amused. Wij hebben ook ons werkagenda daar moeten naar plannen (uur vroeger starten en uitzonderlijk vroeger de werkdag afronden). Kinderen allemaal goed en wel, maar ik vond dit uiterst onprofessioneel. Zij hadden dit tegoei moeten inplannen.
Uiteindelijk heeft ze na wat telefoontjes een oplossing gevonden. Maar wij vonden het enorm storend dat dit pas tijdens onze afspraak moest gebeuren. Rest van het gesprek zat dat mens daar dik tegen haar goesting, elke vraag werd half en half afgewimpeld. Regelmatig viel de opmerking ‘jah sorry het is al zo laat, dan kan ik niet meer nadenken’(het was 16u45

).
Altijd tevreden geweest van ons bankkantoor maar dit ga ik toch eens aan de zaakvoerder melden. Had dit ons eerste kennismakinggesprek met de bank geweest, ik liep onmiddellijk naar een ander kantoor :/.