Ik dacht dat je zei dat je veel van sociale wetgeving kende?
Tuurlijk is dat perfect wettelijk, want een paritair comité wordt niet bepaald door wat je qua job doet, maar door de hoofdactiviteit(en) van je werkgever.
Duidelijk: Nee.
beste
@JPV ga je nu weer op de man spelen? (nog steeds niet verteerd dat ik indertijd via de bouw unie , correctere info kon verkrijgen dan via jouw? ik dacht dat we dat al achter ons hadden gelaten, toch?)
soit, de hoofd activiteit van mijn baas is BOUW. dus als ik tegen mijn baas zeg, kom schrijf mij maar in onder paritair comité bouw, ipv bediende nu, kan dat perfect dan, volgens jouw.
aja dan ga ik dat vragen hé aan mijn baas, dat hij mij ipv nu paritair comité 200 bedienden, waar ik amper voordelen bij heb,
gewoon om te schakelen naar paritair comité 124 bouw, aan hetzelfde loon als ik nu heb , dus een opgegeven uurloon, zodat mijn baas er zijn broek niet aan scheurt, maar ik dan ook kan genieten van weerverlet, constructiv inhaalrust dagen, etc...
want volgens jouw kan dat dus perfect.
en bij je 2e puntje, zeg je gewoon "neen" . Straf geargumenteerd hoor.
Edit. Je hoeft Eigelijk niet meer te reageren als je zo snel butthurt bent. Ik bel morgen wel naar jp waeytens of Luc proesmans van bouwunie. Heb ik meteen de juiste info direct.