Madou
Well-known member
Vrij gelijkaardig hier. Nog opzegperiode van 4 weken resterend. Moet voor de opvolgers (externe consultants dus zal wel goed geld kosten) rapporten maken zodat de opvolging goed verloopt. Begrijpelijk. Toen ik echter de job van mijn voorganger over nam kreeg ik als opleiding en intrede/overgang de mogelijkheid om twee keer tien minuten te bellen met mijn voorganger gezien die tijdens zijn hele opzegperiode verlof heeft genomen. Mocht dus met andere woorden volledig m'n plan trekken.
Nu smeken aan mij dat ik in mijn laatste twee weken zeker geen verlof zou willen nemen want ik moet nog van alles aan presentaties doen aan salesmensen en andere opvolgers (mijn job wordt verdeeld over één nieuwe en 2 bestaande collega's, die laatste nemen elk een stuk van mijn werk op zich).
Fukin sukkels.
Nu smeken aan mij dat ik in mijn laatste twee weken zeker geen verlof zou willen nemen want ik moet nog van alles aan presentaties doen aan salesmensen en andere opvolgers (mijn job wordt verdeeld over één nieuwe en 2 bestaande collega's, die laatste nemen elk een stuk van mijn werk op zich).
Fukin sukkels.
Laatst bewerkt:

zal mij wel corrigeren indien ik van het padje ben.