Goh, hier hebben we al vaak te horen gekregen dat wij als personeel en ik citeer: "een noodzakelijk kwaad zijn"
Het past misschien niet in het topic, maar ooit heb ik eens het omgekeerde in actie gezien, was echt fantastisch: CEO vraagt aan zijn management team ideeën om het bedrijf financieel beter te maken. De meeste ideeën die komen, liggen in de lijn van "smijt een deel van de arbeiders buiten en laat de rest harder werken". CEO beslist om de helft van zijn management team buiten te gooien, oordeelt dat ze hun geld niet waard zijn als dat maar het niveau van hun ideeën is

On topic: mijn baas die de afgelopen weken/maanden constant fysieke meetings inplant en zelf elke dag aanwezig is, terwijl hij zijn job perfect van thuis uit zou kunnen doen en de mensen die hij laat komen, ook. Vandaag ineens bezorgdheid want we hebben een aantal nieuwe COVID gevallen in het bedrijf, dan toch beslist om de mensen in die teams van thuis uit te laten werken voor het geval ze besmet zijn door hun collega. Doet me denken aan het jojo-gedrag bij de overheid als het over corona maatregelen gaat...

(nu al zeker, met de post-corona prijzen)
)
.
, heel het team komt er knettergek van.
. Zie je van ver aankomen dat gaat ontploffen. Liever proberen te cashen dan toe te geven dat je niet meteen een oplossing beschikbaar hebt.