Madou
Well-known member
Hier ook compleet onderbemand. Heb via via gehoord dat er weer een senior profiel vertrekt bij ons. Ondertussen meld ik al maanden dat ik overladen ben, achter de feiten aanloop, mijn werk niet deftig kan doen wegens tijdsgebrek. Enige antwoord die ik krijg "ja iedereen heeft het druk." Oké dan, daar heb ik echt veel aan. Een korte periode heb ik nadat ik gedaan had op kantoor nog thuis gewerkt tot 's avonds laat maar dat doe ik nu ook niet meer. Was twee weken afwezig wegens ziekte, terug sinds eergisteren en het één en ander valt uit de lucht. Zaken die binnengekomen zijn tijdens mijn verlof en dringend gedaan moeten worden.
In ieder geval, heb een gesprek deze vooravond bij een sectorgenoot. Gelet op de vacature en van wat ik hier en daar opgevangen heb zal het loon zeker niet hoger liggen maar de stress en werkdruk een pak lager. On verra.
In ieder geval, heb een gesprek deze vooravond bij een sectorgenoot. Gelet op de vacature en van wat ik hier en daar opgevangen heb zal het loon zeker niet hoger liggen maar de stress en werkdruk een pak lager. On verra.
Laatst bewerkt:

Ik heb al goesting gehad om mij een conference room te boeken voor een dag maar ik mag hier niet weg.